امام جمعه اشکذر:
امام جمعه اشکذر گفت: روحیه ایثار و شهادت عامل اصلی پیروزی ما در دوران دفاع مقدس بود، امروز نیز باید این روحیه را در خود تقویت کنیم.
کد خبر: ۶۹۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 15 December 2018

امام جمعه اشکذر با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح گفت: این روز را روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری کردند تا این دو نهاد در کنار هم برای پیشرفت و توسعه کشور در زمینه‌های مختلف هم گام و هم راستا باشند.
وی به دیدار خانواده شهدا با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمن در حال تلاش است تا سیاست‌های جدیدی را در سال جدید علیه ملت ایران به کار بگیرد و ما باید تلاش کنیم تا بهانه به دست دشمنان ندهیم که آن‌ها بخواهند از این فرصت بر علیه کشور جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.
امام جمعه اشکذر ترویج روحیه ایثار و شهادت را از معجزات دوران انقلاب و دفاع مقدس دانست و گفت: همین روحیه عامل موفقیت ما در دوران دفاع مقدس بود و باید تلاش کرد تا این روحیه امروزه هم در جامعه ترویج یابد.
حجت الاسلام طالبیان به حمله‌های رژیم آل سعود علیه مردم بی گناه یمن اشاره و خاطر نشان کرد: عربستانی‌ها در این کشور در مقابل مقاومت مردم یمن شکست خوردند و به همین خاطر آمریکایی به دنبال برقراری صلح بین این دو کشور هستند تا بخواهند خود را صلح محور معرفی کنند و مردم یمن باید نسبت به این توطئه جدید آگاه باشند و فریب حربه و نیرنگ این توطئه را نخورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار