اسقف اعظم و هیئت عالی رتبه کره‌جنوبی که با هدف گفتگوی ادیانی به استان یزد سفر کرده بودند سر از کارخانه کاشی در اوردند. گویا تولیدکاشی این کارخانه آن‌قدر پیشرفته است که این مقام فرهنگی کره‌ای دستاوردی را بر کشور کره خود غول صنعتی است به ارمغان ببرد.
کد خبر: ۶۹۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ 13 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ اسقف اعظم و هیئت عالی رتبه کشور کره جنوبی با چه هدف و توجیهی از یک واحد کاشی بازدید می‌کند؛ و دستاورد فرهنگی این بازدید چیست!؟

سوالاتی که در ذهن بسیاری ایجاد شد این است که دلیل این بازدید چیست؟! آیا مکان‌های دیگر در شهرستان وجود نداشت که این مقام فرهنگی از آن بازدید کند.

آیا تکنولوژی تولید کاشی این کارخانه کاشی آن‌قدر پیشرفته است که این مقام فرهنگی کره‌ای دستاوردی را بر کشور کره خود غول صنعتی است به ارمغان ببرد و یک کارخانه که جز آلایندگی و استفاده از منابع دستاوردی برای شهرستان نداشته است معرفی شود.

وقتی برخی مسئولان استان فرق بین دوغ و دوشاب را نمی‌دانند!!!

اسقف اعظم و هیئت عالی رتبه، که با هدف گفتگوی ادیانی از کشور کره جنوبی به استان یزد سفر کرده بودند؛ آیا با بازدید از این کارخانه کاشی در شهرک  نیکو اشکذر به هدف خود رسیدند.

درحالی‌که شهرستان اشکذر ظرفیت تبدیل‌شدن به‌به قطب گردشگری و قطب صنعت اسب استان و حتی کشور را دارد می‌توانستیم از این فرصت به‌دست‌آمده استفاده صحیح کنیم میراث‌های فرهنگی گردشگری شهرستان را معرفی کنیم؛ مثلا بازدید از مجموعه سلطان بندرآباد، باغ وزیر حجت‌آباد، قلعه تاریخی اشکذر، حسینیه سفید اشکذر که آثاری منحصربه‌فرد در کشورند می‌توانستیم را برنامه‌ریزی کنیم.

همانطور که بازدید از مسجد ریگ انجام شد جا دارد بگوییم به قول معروف” هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد“ بهتر نبود این دیدار برای یک مقام رسمی یا تجاری ترتیب داده می شد.

کدام مسئول خوش‌فکر این بازدید را ترتیب داده است و یا این واحد کاشی با چه ابزاری توانسته این مسئولان را مجاب کند تا یک مقام فرهنگی کره برای این دیدار وقت خود را صرف کند، جای سؤال دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
شک نکنید سود و منافع شخصی برخی مسولان فرهنگی استان در میانه.
یا اینکه میدان از طریق این کره‌ای‌ها صادراتی یا بیزینس تو کره راه بندازند
اشکذری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
برید ببینید چه رابطه خویشاوندی بین مالک کارخانه و مسولین اشکذر هست بعد قضاوت کنید.
به قول معروف دارن مارکتینگ فرهنگی میکنن!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار