معاون نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزدگفت:نخستین دوره آموزش تکمیلی خادمیار رضوی در در بیت الحسین شهرستان مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 08 December 2018

محمود پرنیان معاون نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد با اشاره به برگزاری نخستین دوره آموزش تکمیلی خادم یاری رضوی گفت: هدف از برگزاری این کلاس‌ها آموزش خادمیاران برای شرکت در کشیک حرم و اجرای اهداف آستان قدس رضوی با هدف محرومیت زدایی است.
وی افزود: کلاس تکمیلی آموزش خادمیاران رضوی برای اولین بار در شهرستان مهریز برگزار می‌شود که این کلاس‌ها در شهرستان‌های اردکان، ابرکوه، میبد، بافق و بهاباد برگزار شده است.
پرنیان ادامه داد: مرکز برگزاری این کلاس‌ها در استان یزد بوده که به علت استقبال متقاضیان این کلاس‌ها دو ماه یکبار در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.
وی گفت: این کلاس‌ها با حضور ۳۰۰ نفر از خواهران و برادران برگزار و در پایان از شرکت کنندگان آزمون کتبی گرفته و برگزیدگان به آستان قدس رضوی معرفی و برای کشیک در حرم امام (ع) انتخاب می‌شوند.
معاون نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد ادامه داد: مباحثی که در کلاس آموزش تکمیلی خادمیاران آستان قدس رضوی مطرح می‌شود موضوع حرم شناسی، شناخت و آموزش‌های عرصه خدمت و نحوه ورود به سامانه آستان قدس رضوی است.
وی تصریح کرد: علاقمندان به عضویت به عنوان خادمیار آستان قدس رضوی می‌توانند به سامانه آستان قدس رضوی مراجعه و ثبت نام کنند وبعد از ۲ ماه از تاریخ ثبت نام دعوت به حضور در کلاس‌های آموزشی این آستان می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار