فرمانده پلیس راه گیلان گفت:
دقت و احتیاط در شرایط بارندگی و برفی جاده‌ها باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد. رستگار خواستار پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و برف‌گیر گیلان شد و خاطرنشان کرد: در صورت ضرورت سفر حتما از زنجیر چرخ استفاده شود و رانندگان وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند و با صبر و حوصله رانندگی کنند.
کد خبر: ۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸ 22 February 2015
اکنون در مناطق کوهستانی اسالم و پونل به خلخال و آستارا به اردبیل برف در حال بارش است.

وی با تاکید بر اینکه تردد در محورهای مذکور تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، افزود: محورهای کوهستانی سیاهکل به دیلمان، اشکورات رودسر و جیرنده رودبار نیز برفی بوده و استفاده از زنجیر چرخ در این محورها الزامی است.

فرمانده پلیس راه گیلان درباره وضعیت محور کوهین در مسیر رشت‌ـ‌قزوین، گفت: اکنون در محور رشت‌ ـ‌ قزوین بارش باران گزارش شده اما در منطقه کوهین ترافیک کند و روان است.

وی با بیان اینکه بارندگی سطح جاده‌ها را لغزنده کرده است، یادآور شد: دقت و احتیاط در شرایط بارندگی و برفی جاده‌ها باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

رستگار خواستار پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و برف‌گیر گیلان شد و خاطرنشان کرد: در صورت ضرورت سفر حتما از زنجیر چرخ استفاده شود و رانندگان وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

وی شتاب در رانندگی را عامل وقوع تصادفات مهم رانندگی عنوان کرد و متذکر شد: با توجه به شرایط خاص جوی، آرامش در رانندگی امری ضروری است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار