معاون دانشجویی سازمان جوانان:
معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به فعالیت یکهزار و 200 کانون دانشجویی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ، تاکید کرد: این کانون ها در امور بشر دوستانه و آموزش کمک های اولیه به آحاد مردم فعالیت دارد.
کد خبر: ۶۸۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 29 November 2018

 علی گنج کریمی در یزد افزود: حدود 400 هزار داواطلب در این کانون ها حضور دارند، البته این آمار شناور و فعالیت اعضا نیز مستمر و موثر است.
وی تصریح کرد: همچنین در تعدادی از وزارتخانه ها اعضای کانون های دانشجویی همگرایی خوبی با هم دارند که به عنوان مثال در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی حدود 70 کانون دانشجویی با هم مرتبط هستند.
معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر از امضای تفاهم نامه ای با دانشگاه فرهنگیان به منظور آموزش مهارت های امدادی به دانشجو معلمان خبر داد و گفت: این واحد دانشگاهی از این حیث حائز اهمیت است که دانشجوبان آن ،در آینده مدرسان خوبی در اهداف هلال احمر خواهند بود.
وی از برگزاری مسابقات سخنوری ویژه اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر خبر داد و گفت: اختتامیه این مسابقات در اردیبهشت سال 98 همزمان با هفته هلال احمر برگزار می شود.
گنج کریمی به برگزاری مسابقات ملی رفاقت مهر در یزد اشاره کرد و افزود: مبحث مهم بشر دوستی که از دغدغه های این سازمان است در این مسابقات پیگیری شد.
وی اظهار داشت: یکی از ویژگی متمایز این مسابقات نسبت به سال های گذشته برگزاری تور کویری نوردی برای شرکت کنندگان در این رقابت ها بود که رویدادی بزرگ است.
معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با قدردانی از میزبانی مردم یزد در برگزاری این مسابقات یادآور شد: بازدید شرکت کنندگان در این رقابت ها از مکان های تاریخی علاوه بر آشنایی آنها با جاذبه های گردشگری، سفیران خوبی هم در رونق گردشگری این استان خواهند بود.
مسابقات ملی رفاقت مهر بخش خواهران از چهارم آذرماه در یزد آغاز شد؛ چهارشنبه شب با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.
تعداد نیروی دواطلب هلال احمر استان یزد هشت هزار نفر اعلام شده است.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار