دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزد با معرفی نمایش «مصائب یک تور قوزآبادی» به کارگردانی مجتبی لاله زاری و سعید خبیری به عنوان اثر برگزیده پایان یافت.
کد خبر: ۶۸۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 26 November 2018

آیین اختتامیه این جشنواره یکشنبه‌شب با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در تالار اداره کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.
علی غیاثی ندوشن مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین با قدردانی از کار جمعی دستگاه‌های مختلف برای برگزاری این رویداد هنری گفت: دغدغه سه دستگاه نسبت به برگزاری شایسته جشنواره ملی تئاتر چتر زندگی با موضوع خانواده با توجه به آسیب‌های اجتماعی که در جامعه پدید آمده، ستودنی است.
در این آیین از گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره تجلیل و از پوستر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزد رونمایی شد.
جشنواره یادشده به مدت چهار روز با نمایش 15 اثر از 9 استان در پارک‌ها و فضا‌های سبز و همچنین گذر فرهنگ و هنر یزد برای عموم مردم و علاقه‌مندان پیگیری شد.
گسترش فرهنگ اصیل خانواده ایرانی اسلامی، ترویج نشاط اجتماعی و روحیه امید در خانواده‌ها، آگاهی بخشی و دانش‌افزایی مردم درباره آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد، فقر، بیکاری، طلاق و آموزش استفاده صحیح و اصولی از فضای مجازی از اهداف جشنواره بود.
در جشنواره هنرمندانی از شهرهای مریوان، خارک، شهرری، تبریز، مرند، کرمانشاه، رشت، آبادان و یزد حضور داشتند.
در برگزاری جشنواره، اداره‌های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد همکاری داشتند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار