فرمانده سپاه الغدیر یزد:
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان این‌که بسیج باید هدایت گرد مردم در توسعه بیش از پیش باشد گفت: «ایجاد تمدن اسلامی» و «عبور از پیچ تاریخی» از جمله اولویت‌های اجرایی بسیجیان است.
کد خبر: ۶۸۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 21 November 2018

سردار«فتح‌الله جمیری» در همایش فرماندهان رده‌های بسیج استان که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در یزد برگزار شد، با اشاره به شناسنامه درخشان بسیج اظهار کرد: امروز بسیجیان هستند که این رسالت را بر دوش دارند و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند بسیجیان باید خود را برای ایجاد تمدن اسلامی آماده کنند .

وی با بیان این‌که تفکر بسیج رمز پیروزی دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: به فرموده رهبر انقلاب«دوران بزن و دررو تمام شده است» و این تفکر بسیجی است که عامل پیروزی‌های سوریه، عراق و بیرون راندن داعش شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه گفت: امروز قدرت موشکی جمهوری اسلامی نه تنها برای ایران بلکه هر مجموعه‌ای که ایران اسلامی از آن پشتیبانی کند قدرت و توان حساب می‌شود .

سردار جمیری تصریح کرد: مردم دنیا باید بدانند که امروز فرماندهان رده‌های بسیج برای «ایجاد تمدن اسلامی» و «عبور از پیچ تاریخی» آماده باش هستند.

وی ادامه داد: هر چند دستاوردهای بسیج بی شمار است اما این کفایت نمی‌کند و بسیج راه درازی را در پیش رو دارد چراکه نظام اسلامی در پیچ تاریخی سختی قرار گرفته است .

این مقام مسئول بیان این‌که تابلوهای این پیچ تاریخی را امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نصب کردند، خاطرنشان کرد: فرماندهان بسیج باید در همه عرصه‌های حساس جلو دار و هدایت گر مردم باشند و با بصیرت و روشنگری در این مسیر نورانی پیشرونده و پیشبرنده باشند .

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان با بیان این‌که رسالت جنگ تحمیلی همچنان ادامه دارد گفت: فرماندهان بسیج باید نیروهای خود را اماده نگهدارند تا عدالت جهانی به دست امام زمان به اهتزار در بیاید .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار