یزد - ایرنا - فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابرکوه گفت: با اجرای 100 عنوان برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی ، بهداشتی و درمامی هفته بسیج (29 آبان تا پنجم آذرماه) در این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۶۸۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 21 November 2018

سرهنگ پاسدار علی فاتحی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهیدان اظهار کرد: این برنامه‌ها با همکاری اقشار مختلف مردم ، بسیجیان و اعضای پایگاه‌های مقاومت و مشارکت تعدادی از دستگاه‌ها اجرا می‌شود.
وی با تبریک آغاز هفته وحدت افزود: هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت ، وحدت و خدمت که مقارن با ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام و امام صادق (ع) است، آغاز شد.
این مسئول ارشد نظامی ابرکوه اضافه کرد: جوانان ایران اسلامی با تأسیس نهاد بسیج به امر امام خمینی (ره) تا به امروز تحت امر ولایت و منویات مقام معظم رهبری ثابت کرده‌اند، پشتوانه بسیار محکمی برای انقلاب و ارزش‌های اسلامی بوده و هستند.
فاتحی یادآور شد: امیدآفرینی اقتصادی با معرفی خدمات و برنامه‌های در دست اقدام بسیج برای خدمات‌رسانی ، سازندگی و نقش‌آفرینی اقشار مختلف بسیج در عرصه های جهاد اقتصادی از رویکردهای محوری این تشکل است.
وی بیان کرد: نیروی مقاومت بسیج تاکنون در پیشبرد انقلاب با تبیین کارنامه درخشان خود در سخت‌ترین میدان‌های ایستادگی و پیشبرد اهداف 40 ساله انقلاب نقش بسیار تأثیرگذاری داشته است .
فاتحی ، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، ورزشی، دیدار با ائمه جمعه ، فرماندار ، خانواده شهدا ، ایثارگران و بسیجیان را بخشی از برنامه‌ها برشمرد.
این مسئول همچنین برگزاری اردوهای جهادی ، خدمات پزشکان در روستاها و مناطق محروم ، افتتاح زمین ورزشی چمن روستای احمدآباد ، رزمایش بسیج و برگزاری نشست‌های روشنگری در حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج با موضوع دستاوردهای 40 ساله انقلاب ، بخش دیگری از برنامه‌ها بیان کرد.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
استان یزد یک‌میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 350 هزار نفر آن‌ها عضو نهاد مردمی بسیج هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار