جدول اکران ۲۳ فیلم کوتاه مستند و داستانی روز نخست جشنواره رضوی یزد منتشر شد.
کد خبر: ۶۸۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 18 November 2018

جدول اکران برنامه‌های نخستین روز از آیین اکران آثار سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد که فردا یکشنبه 27 آبان برگزار می‌شود منتشر شد.

در این روز فیلم‌ها در چهارسانس و در سالن 5 سینما تک یزد به اکران در می‌آید و علاقه‌مندان به حوزه فیلم‌سازی می‌توانند با حضور در این سالن به تماشای آثار بپردازند.

در بخش اول اکران آثار، از ساعت 16 تا 17 و 45 دقیقه، فیلم مستند "بی‌سرزمین‌تر از باد"، داستانی "حصیر زهرا"، مستند "ماهیاک"، داستانی "زیبای زیبا"، داستانی "حیوان" و همچنین فیلم داستانی "مسخ" به روی پرده سینما می‌رود.

سانس دوم روز نخست جشنواره هم با اکران شش اثر انجام می‌شود که در این بخش به ترتیب دو فیلم داستانی "گم و گور" و "ICU"، فیلم مستند "شبیه مضحک"، دو فیلم داستانی "آر یو والیبال؟" و "بذار یه امشب بگذره" و فیلم مستند "استاج" اکران می‌گردد.

چهار فیلم داستانی "لیبرو"، "تلخ"، "بین ما" و "بازگشت" و دو فیلم مستندی "استشهادی برای خانعلی" و داداسلطنه" شش فیلمی را تشکیل می‌دهد که در سانس سه روز نخست جشنواره از ساعت 20 تا 21 و 45 دقیقه اکران می‌شود.

پایان بخش اکران آثار در روز نخست به روی پرده رفتن پنج فیلم در سانس چهارم از ساعت 22 تا 23و 45 است و در این سانس "تلاسا"، "عباس"، "خوش حال و شاد و بیزارم"، "آشنگ" و "مداربسته" اکران می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار