مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از راه‌اندازی کتابفروشی سیار در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 18 November 2018

مجید جوادیان‌زاده  از افتتاح پروژه‌های مختلف در هفته کتاب و کتاب‌خوانی خبر داد و گفت: رونمایی از «یاران کتاب» تحت عنوان اولین کتاب‌فروشی سیار یزد در هفته کتاب و کتاب‌خوانی ازجمله اقداماتی است که توسط بخش خصوصی در این هفته در استان رقم خورده است.

وی افزود: در حال حاضر در کتاب‌فروشی سیار بیش از هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مذهبی، داستان و رمان، دفاع مقدس، کودک و نوجوان و تاریخی عرضه می‌شود و قرار است این آمار به چهار هزار ارتقا یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه برای اولین بار است که در استان یزد کتاب‌فروشی سیار کلید خورده است، عنوان کرد: این کتاب‌فروشی قرار است از امروز به‌صورت هفته‌ای در تمام محلات شهر یزد استقرار پیدا کند تا به ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در استان یزد کمک کند.

جوادیان‌زاده با تأکید بر ضرورت گسترش مهارت‌های کتاب‌خوانی در استان یزد، خاطرنشان کرد: درواقع این کتاب‌فروشی سیار در کنار معرفی و توزیع کتاب در بین گروه‌های هدف، به معرفی برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز می‌پردازد تا کتاب از حالت در قفسه بودن خارج شود و بین مردم نهادینه شود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه مشابه این‌گونه کتاب‌فروشی سیار در کشور وجود ندارد، عنوان کرد: درواقع این کتاب‌فروشی جزء طرح‌های ابتکاری استان است تا در رقابت سال جاری برند پایتخت کتاب ایران به استان یزد اختصاص یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار