نماینده مردم یزد در مجلس:
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر نظر وزارت کشور به انتصاب استاندار غیربومی، در بین گزینه‌های مطرح، دکتر زینی‌وند به دلیل سابقه فعالیت در یزد گزینه مطلوب و شایسته‌ای است.
کد خبر: ۶۷۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 11 November 2018

«سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی» با بیان این‌که قطعا وزارت کشور در انتخاب استاندار یزد با مجمع نمایندگان استان مشورت می‌کند و نظر مجمع در انتصابات موثر است، اظهار کرد: از حواشی انتصاب استاندار یزد مطلعیم، هرچند احتمالات زیادی توسط اقشار مختلف پیرامون این مهم مطرح می‌شود اما باید در نظر داشت انتخاب استاندار فراتر از حواشی استانی است .

وی افزود: جلسه دیشب وزارت کشور پیرامون انتصاب استانداران صحت دارد اما از خروجی این جلسه مبنی بر تعیین وضعیت استاندار یا انتصاب سرپرستی استانداری اطلاعی نداریم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اول مجمع نمایندگان، انتصاب استاندار بومی است در غیر این صورت دکتر زینی‌وند گزینه مورد تایید مجمع نمایندگان استان یزد است.

موسوی‌بیوکی تصریح کرد: بنابر نظر وزارت کشور به انتصاب استاندار غیربومی، در بین گزینه‌های مطرح، دکتر زینی‌وند به دلیل سابقه فعالیت در یزد و اشراف به موضوعات استانی و همچنین عملکرد قابل قبول وی در معاونت اقتصادی استانداری گزینه مطلوب و شایسته‌ای است.

این مسئول در پایان با بیان این‌که تلاش نمایندگان استان در جهت منافع مردم شریف یزد است، خاطرنشان کرد:‌ از منافع مردم و مصلحت استان تمام قد دفاع می‌کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار