فرمانده سپاه فجر در جمع پاسدارن سپاه فجر استان فارس گفت: ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از نقاط عطف انقلاب اسلامی است به طوری که امام راحل(ره) از این روز به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.
کد خبر: ۶۷۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 03 November 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:فرمانده سپاه فجر در جمع پاسدارن سپاه فجر استان فارس گفت: ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از نقاط عطف انقلاب اسلامی است به طوری که امام راحل(ره) از این روز به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.
سردار غیاثی افزود: روز ۱۳ آبان امسال حساس‌تر از سال‌های گذشته است چرا که انقلاب اسلامی وارد چهل سالگی خواهد شد.
وی ادامه داد: در ۳۹ سالی که از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، تلاش‌های زیادی از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی شده تا انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی آن منحرف کنند که البته تا به امروز موفق نبوده اند.
فرمانده سپاه فجر بیان کرد: امروز باید بیشتر از همیشه در برابر دشمنان آمادگی داشته باشیم چرا که تا زمانی که با دشمنانمان در مبانی اختلاف داشته باشیم، باید منتظر ترفند‌ها و اختلاف افکنی آنان باشیم.
سردار غیاثی گفت: در همین سال‌های اخیر دشمنان و منافقان با اختلاف افکنی قصد براندازی نظام را داشتند، اما همین اختلاف افکنی باعث اتحاد بیشتر مسئولان و مردم شد، اتحادی که در چهل سال اخیر کم نظیر بوده است .
در این مراسم از سردار ابوالفضل گزنی که بیش از سه دهه در سپاه فجر فارس مشغول خدمت بود تکریم شد .
سردار یدالله بوعلی که جانشینی فرماندهی سپاه لرستان و فرماندهی سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد را در پرونده کاری خود دارد به عنوان جانشین فرمانده سپاه فجر فارس معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار