رئیس شورای اسلامی شهر یزد:
رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه مهم‌ترین کار در چهلمین سال انقلاب، شناسایی موفقیت‌ها و عدم موفقیت‌ها است، گفت: چهلمین سالگرد انقلاب، نشان از کمال، رشد یافتگی و بالندگی کشور است.
کد خبر: ۶۷۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 28 October 2018

غلامعلی سفید در یک‌صد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به شهادت یکی از مؤثرین در یزد و در مسائل مبارزاتی انقلابی بنام آقای وکیلی که دیروز شاهد تشییع پیکر وی بودیم، گفت: آقای وکیلی از جانبازان دوران دفاع مقدس و در دولت سازندگی مشاور رئیس‌جمهور و رئیس ستاد آزادگان بودند.

وی افزود: وی این اواخر به علت مشکلات ناشی از جانبازی مدتی در بیمارستان بستری بودند که دو روز پیش به شهادت رسیدند و شهادت وی را تسلیت و به امت اسلامی تبریک می‌گوییم که نیروهای به این خوبی را تربیت کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بابیان اینکه روز سه‌شنبه شهادت شهید حسین فهمیده است، تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب، شهید فهمیده را رهبر خطاب کردند و فرمودند: رهبر ما آن طفل سیزده‌ساله‌ای است که کمال حضور و نیز کمال تکریم برای کسانی که همه‌چیز خود را برای انقلاب دادند و به همین مناسبت این روز را به‌عنوان روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده و ما آن را ارج می‌نهیم.

سفید اظهار داشت: کشور ما، جامعه شیعی و اسلامی این روزها نام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را گرامی می‌دارد و زیارت اربعین را ارج می‌گذارد، زیارتی که در احادیث شیعی ما پراهمیت‌ترین زیارتی است که مطرح و یکی از علامات مؤمن را امامان ما انجام زیارت اربعین دانسته‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به سالگرد چهلمین سالگرد انقلاب، بیان داشت: کلمه ۴۰ در نزد مردم ما کلمه مقدسی است و نشان از کمال، رشد یافتگی و بالندگی است و در سال جاری چهلمین سال از انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و باوجود دشمنان سرسخت، نیز مشکلات عمده‌ای وجود دارد.

وی مهم‌ترین کار در چهلمین سال انقلاب را شناسایی موفقیت‌ها و عدم موفقیت‌ها دانست و ابراز داشت: موفقیت‌های انجام‌شده را به آن ببالیم و چنانچه درجایی کوتاهی شده برای جبران آن بکوشیم و سالگرد پیروزی انقلاب را تبدیل به زمان نقد برنامه‌های گذشته کنیم و بر خوبی‌های آن تأکید و برای دفع مشکلات آن بکوشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه شهرداری قطعاً برنامه‌های شادی‌آفرین البته متناسب با ایام زمانی که در ایام فاطمیه قرار داریم و نمی‌توان یک سری از برنامه‌ها را اجرا کرد، یادآور شد: یادمان‌های مناسب برای چهلمین سالگرد انقلاب در کمیسیون‌های مختلف مطرح شود که با هماهنگی شهرداری برنامه هایی را داشته باشیم.

سفید در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله چهلمین سالگرد را به‌خوبی برگزار کنیم و برای بهبود روند پیشرو و در مسیر انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار