مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد توانایی بسیاری در رفع مشکلات اجتماعی دارند و باید از ظرفیت این سازمان‌ها در این مسیر بهتر و بیشتر استفاده شود.
کد خبر: ۶۷۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ 20 October 2018

فخرالسادات خامسی هامانه در نخستین کارگاه مدیریت نیروی انسانی داوطلب اردکان با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد نقش بسیار مهمی در ایجاد توسعه همه‌جانبه در جامعه دارند اظهار داشت: وجود سازمان‌های مردم‌نهاد عامل بسیار خوبی برای کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه ظرفیت سازمانهای مردم‌نهاد بسیار بیشتر از میزانی است که تاکنون استفاده شده خاطرنشان کرد: این سازمان‌ها متشکل از افراد مختلف به‌ویژه جوانانی است که سرشار از انرژی و ایده‌های ناب هستند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد خواستار استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت این سازمان‌ها شد و گفت: هرچه ما بتوانیم در فعالیت‌ها و طرح‌های خود مشارکت مردم را بیشتر جذب کنیم، قطعاً به موفقیت بیشتری دست پیدا می‌کنیم.

خامسی هامانه گفت: در این زمینه یکی از مهمترین راهکارها برای جذب و جلب بهتر و بیشتر مشارکت مردمی، بها دادن به سمن‌ها و مشارکت دادن آنها در اجرای طرح‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه اردکان یکی از قوی‌ترین شهرستان‌های یزد در بحث سازمان‌های مردم‌نهاد به‌لحاظ کمی و کیفی است ادامه داد: تاکنون سازمان‌های مردم‌نهاد نقش خود را به‌خوبی در ایجاد مشارکت اجتماعی در اردکان ایفا کرده‌اند و باید این روند تداوم یافته و بهتر و بیشتر شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که مردم به‌خوبی آن را درک کرده و حتی راهکار رفع آن را هم به‌خوبی می‌دانند توسط سازمان‌های مردم‌نهاد بهتر و بیشتر از فعالیت‌های دولتی برطرف می‌شود به همین دلیل باید این چنین فعالیت‌هایی را به این سازمان‌ها سپرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار