فرماندار شهرستان بافق از آعاز عملیات احداث ساختمان جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ 15 October 2018

 محمد زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق در بازدید سرزده از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق گفت: زمین مورد نیاز اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق تخصیص داده شده و عملیات احداث آن در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

زاده رحمانی ضمن دیدار با رئیس و کارکنان این اداره از نزدیک در جریان روند خدمات دهی و مشکلات آنان قرار گرفت و پیرامون تامین تجهیزات اداری و بهسازی فضای اداری موجود قول مساعدت داد.

نوری رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بافق در این دیدار به بیان گزارشی از برنامه‌های پیش رو و مشکلات این اداره پرداخت و گفت: در حوزه تعاون در شهرستان بافق ۴۰۳ تعاونی و در بحث کارگاه‌های تولیدی ۳۱۸ کارگاه در حوزه‌های کشاورزی، اصناف، صنعتی، پیمانکاری، معادن و... وجود دارد.

نوری با اشاره به اینکه کمبود فضا و تجهیزات اداری از جمله مسائل پیش روی این اداره افزود: در این تعاونی‌ها بیش از ۲۵ هزارنفر با سرمایه‌ای بالغ بر هزار میلیارد ریال عضو هستند و تعاونی توسعه و عمران بافق سومین تعاونی تشکیل شده شده در استان یزد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار