محمد‌علی ذاكری، قاری و امین محمدی‌آزاد، حافظ كل قرآن كریم به‌عنوان نمایندگان استان فارس در آزمون انتخابی مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام انتخاب شدند.
کد خبر: ۶۶۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 09 October 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:محمد رحمانیان، دبیر شورای فرهنگی اداره‌كل بهزیستی فارس با بیان اینكه آزمون انتخابی مسابقات قرآن بین‌المللی نابینایان جهان اسلام در دی یا بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: در این راستا هر استان می‌تواند یك نفر قاری و یك نفر حافظ كل قرآن را به عنوان نماینده استان در این آزمون معرفی كند.
وی افزود: به‌همین منظور ما به تمام ادارات بهزیستی شهرستان‌های فارس نامه‌نگاری كردیم تا افرادی كه در این دو عرصه فعالیت درخشانی دارند را به همراه رزومه فعالیت آنان به ما معرفی كنند.
رحمانیان اظهار كرد: در رشته حفظ كل قرآن ۷ نفر از نابینایان از شهرستان‌های مختلف استان فارس و در رشته قرائت تحقیق نیز یك نفر از شیراز به ما معرفی شد كه بعد از بررسی رزومه و فعالیت آنان دو نفر را انتخاب كردیم.
دبیر شورای فرهنگی اداره‌كل بهزیستی فارس ادامه داد:‌ در این راستا محمدعلی ذاكری از شیراز، به عنوان قاری و امین محمدی‌آزاد از لارستان به عنوان حافظ كل قرآن از استان فارس برای شركت در این آزمون معرفی شدند.
وی به ارائه رزومه فعالیت‌های این دو نفر پرداخت و گفت: محمدعلی ذاكری، كه به عنوان پدر قاریان استان فارس نیز مشهور است، دارای فعالیت‌هایی نظیر كسب مقام اول مسابقات بیش از ۱۰ دوره، اعزام به حج تمتع از سوی بعثه امام و رهبری در سال‌های ۶۶ و ۷۰، كسب مقام اول در مسابقات نیروهای مسلح بیش از ۵ بار و غیره و محمدی آزاد حافظ كل قرآن نیز تاكنون ۹ مقام منطقه‌ای، ۲ مقام استانی در سال‌های ۸۶ و ۸۷ و مقام اول كشوری در سال ۸۸ كسب كرده است.
رحمانیان بیان كرد: در آزمون انتخابی مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام، از میان تمام استان‌ها سه نفر قاری و سه نفر حافظ كل قرآن انتخاب شده و در نهایت از میان آنان نیز از هر رشته یك نفر به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان انتخاب خواهد شد كه زمان برگزاری این مسابقات اردیبهشت‌ماه سال آینده است.
انتهای پیام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار