کد خبر: ۶۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 25 July 2015
سید معصومه طباطبایی دهیار روستای سیل زده سیجان در جاده چالوس با تقدیر از واکنش سریع مسوولان استان البرز در بحران سیل اخیر، گفت: مسوولان استان به موقع به داد سیل زدگان رسیدند.
خانم طباطبایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: وضعیت امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل از ساعات اولیه وقوع حادثه بسیار عالی بود که جای تشکر و قدردانی دارد.
دهیار روستای سیل زده سیجان همچنین گفت: باید از استاندار البرز، مدیریت بحران، نیروهای امدادرسانی و هلال احمر تشکر کرد که برغم یکطرفه بودن جاده چالوس و سختی تردد، با حضور به موقع در منطقه سیل زده مسایل و مشکلات از نزدیک مورد رسیدگی قرار دادند.
طباطبایی با قدردانی ویژه از محمدتقی ایرانی فرماندار شهرستان کرج به دلیل هماهنگی و صدور دستور برای ارسال تجهیزات مورد نیاز به روستای سیل زده سیجان، اظهار داشت: تا کنون بخشی از مشکلات مرتفع شده اما هنوز این روستا به وضعیت عادی خود بازنگشته است و تجهیزاتی که به روستا آمده اند باید فعالیت خود را ادامه دهند.
بیمه، خسارات روستاییان سیل زده را به زودی پرداخت می کند
دهیار روستای سیل زده سیجان که در اقدامی قابل تحسین همه خانه های روستایی را با پرداخت سالیانه 15 هزار تومان تا مبلغ 50 میلیون تومان بیمه کرده بود، گفت: کارشناسان بیمه به روستا آمده و بررسی های لازم را انجام دادند و در حال تعیین خسارت ها هستند.
خانم طباطبایی تصریح کرد: به زودی خسارات خانه های روستاییان از طریق بیمه به آنان پرداخت می شود و قرار است علاوه بر از سوی دولت نیز مبلغ 17 میلیون تومان در اختیار خسارت دیدگان قرار گیرد.
وی در ادامه افزود: تا کنون سرنوشت 2 نفر از مفقود شدگان این حادثه مشخص نشده و جستجوها برای یافتن این 2 نفر از سوی نیروهای امدادی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار