طهماسبی خبر داد؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه مناسب برای ارتقای پایداری استان در مقابل تهدیدات و بحران‌ها راهبرد، گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان یزد به منظور ارتقای پایداری استان در مقابله با تهدیدات‌، مخاطرات، بحران‌ها و اقدامات خصمانه دشمنان تدوین می‌شود.
کد خبر: ۶۵۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 16 September 2018

«محمد صادق طهماسبی» در جلسه هماهنگی تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان ‌با حضور «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و «داود عباسی» مدیر فنی معاونت امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین علیه السلام، این ایام را نماد ظلم ستیزی و جهاد علیه حاکمان جور و ستم دانست و اظهار کرد: امیدواریم با الگو گرفتن از نهضت عظیم عاشورا بیش از ‌گذشته شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان باشیم .

وی افزود: با عنایت به راهبردهای دفا‌عی نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از محورهای اساسی امنیت و پایداری ملی، موضوع پدافند غیرعامل است .

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ‌گفت: در استان یزد با توجه به زیرساخت‌های موجود ضمن شناسایی و سطح بندی مراکز حیاتی، حساس و مهم در جهت ارتقای پایداری و تاب آوری استان، گام‌های موثری را در تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان برداشته ‌ایم و به طور جدی اجرایی شدن این طرح را با همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور دنبال می‌کنیم .

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان به اهداف و راهبردهای تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان اشاره و خاطرنشان کرد: ارتقای پایداری استان در مقابله با تهدیدات، مخاطرات بحران ها و اقدامات خصمانه دشمن، اصلاح زیرساخت‌ها و حفظ دارایی های سرمایه ‌ای استان از جمله این اهداف است .

طهماسبی به ارائه انتظارات و سیاست‌های حاکم بر حوزه پدافند غیرعامل در استان پرداخت و بر ضرورت توجه به پتانسیل های استان در موضوع پدافند غیرعامل در حوزه‌های آب، صنعت و موقعیت ارتباطی استان در تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل تاکید کرد .

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ‌در پایان سخنان خود با بیان این‌که ‌مطالعات تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان از تیرماه سال جاری آغاز شده است، ‌گفت: بدون تردید انجام مطالعات این طرح که طرحی مشترک از نظر راهبردی و تامین اعتبار بین سازمان پدافند غیرعامل کشور و استانداری یزد می باشد و از سوی سازمان در فهرست برنامه های سال جاری قرار گرفته است، نیاز به همکاری جدی کارگروه ها و دستگاههای اجرایی استان دارد و امیدواریم با تعامل خوبی که صورت خواهد گرفت طرح جامع پدافند غیرعامل استان تا پایان سال ۹۷ به سرانجام برسد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار