برنامه ها و تمهیدات همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شیراز
تاکنون ۱۰۵ هزار و ۳۲ نفر از سامانه همایش بزرگ پیاده روی شیراز بازدید کرده اند که ۸۸ هزار و ۳۴۳ نفر از آنان برای شرکت در پیاده روی ثبت نام کرده اند./استفاده از اتوبوس های مخصوص همایش در روز جمعه رایگان خواهد بود/3100 ظرفیت پارکینگ فراهم شده است/در طول مسیر پیاده روی آب معدنی توزیع و سرویس بهداشتی تعبیه می شود
کد خبر: ۶۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 23 July 2015
رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس گفت: تاکنون ۱۰۵ هزار و ۳۲ نفر از سامانه همایش بزرگ پیاده روی شیراز بازدید کرده اند که ۸۸ هزار و ۳۴۳ نفر از آنان برای شرکت در پیاده روی ثبت نام کرده اند.

سیرویس پاکفطرت  افزود: از این تعداد ۴۲ هزار و ۸۳۲ نفر زن بوده اند که ۴۸ درصد شرکت کنندگان را تشکیل داده اند و مردان نیز با تعداد ۴۶ هزار و ۲۶۲ نفر شامل ۵۲ درصد از افراد ثبت نام کننده هستند.

وی گفت: ثبت نام در این سامانه تا ساعت شش صبح روز جمعه دوم مرداد و تا قبل از آغاز پیاده روی ادامه دارد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس بیان کرد: مردم با ثبت نام در سامانه کد قرعه کشی همایش را دریافت می کنند و باید توجه داشته باشند که در روز همایش برای دریافت جوایز ارائه کارت ملی و شناسنامه ضروری است.

پاکفطرت تاکید کرد: اگرچه در طول برگزاری همایش مسئله امنیت توسط نیروهای انتظامی برقرار خواهد شد ولی ترجیحا از مردم درخواست می کنیم که اقدامات امنیتی را برای خودروهای خود در این روز در نظر داشته باشند و از قرار دادن اشیای قیمتی در خودروهای خود خودداری کنند.

وی همچنین گفت:  با توجه به محدودیت های ترافیکی که طی این روز در بعضی نقاط شهرک گلستان ایجاد می شود، از مردم این شهرک تقاضا داریم از ساعت پنج صبح روز جمعه از خارج کردن وسایل نقلیه خود از منزل خودداری کنند و اگر کار ضروری در پیش دارند قبل از ساعت پنج یا از شب قبل نسبت به خروج خودرو اقدام کنند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس از برگزاری مسابقه بهترین عکس از همایش پیاده روی خبر داد و افزود: تمام عکاسان و حتی مردم عادی می توانند عکس های خود را تا یک هفته بعد از همایش در اختیار مدیر روابط عمومی هیئت قرار دهند که طی آن از سه الی پنج نفر از عکس های برتر به شکل ویژه تقدیر خواهد شد.

پاکفطرت همچنین از توزیع آب معدنی، حضور تانکرهای آب آشامیدنی  وتعبیه سرویس های بهداشتی در طول مسیر خبر داد.

طی این نشست خبری بعضی دیگر از مسئولان نیز به ارائه گزارش هایی درباره فعالیت های انجام شده برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان شیراز برای شرکت در این جلسه پرداختند.

استفاده از اتوبوس های مخصوص همایش در روز جمعه رایگان خواهد بود

معاون فنی و اجرایی سازمان اتوبوسرانی شهرداری شیراز گفت: با تمهیدات فراهم شده از سوی سازمان اتوبوسرانی، ساعت کار اتوبوس های سطح شیراز طی روز جمعه دوم به جای ساعت هفت صبح از ساعت شش صبح خواهد بود.

عبداله خسروی گفت: ۱۰۰ سرویس اختصاصی نیز برای انتقال مردم به محل آغاز پیاده روی در اختیار یاوران شوراها در سطح شیراز قرار گرفته است.

وی افزود: ۷۰ دستگاه اتوبوس نیز در پایانه های بزرگ شیراز مستقر می شوند که از ساعت شش صبح روز جمعه مردم را به محل آغاز پیاده روی در میدان اول گلستان انتقال داده و سپس آن ها را به پایانه ها بازمی گردانند.

معاون فنی و اجرایی سازمان اتوبوسرانی شهرداری شیراز گفت: ۶۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز با بنر مخصوصی که جلوی آن ها نصب می شود در ۱۵ مسیر مختلف در سطح شیراز مردم را به محل پیاده روی انتقال می دهد.

خسروی بیان کرد: سعی کرده ایم که ۲۰ دستگاه اتوبوس نیز برای انتقال مردم به میدان اول گلستان اختصاص دهیم تا افرادی که با خودروهای شخصی خود در محل حضور پیدا می کنند بتوانند سریع به وسیله نقلیه خود دسترسی پیدا کنند ولی هنوز این مسئله قطعی نشده است.

وی با بیان اینکه استفاده از سرویس های مذکور در طول روز جمعه برای عموم مردم رایگان است، گفت: ۳۵۰ دستگاه اتوبوس سازمان نیز مطابق معمول به فعالیت خود در سطح شهر می پردازند.

3100 ظرفیت پارکینگ فراهم شده است

معاون فنی و اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز به ارائه گزارشی در مورد تمهیدات فراهم شده برای پارک خودروها در محور همایش پرداخت و گفت: هزار و ۸۰۰ ظرفیت پارکینگ در مجتمع تجاری خلیج فارس و هزار و ۳۰۰ ظرفیت پارکینگ در یکی از خیابان های شهرک گلستان، برای این روز در نظر گرفته شده است.

حمیدرضا کشتکار افزود: ۱۰۰ نفر نیرو نیز به عنوان مامور پارک بان در نظر گرفته شده اند که لباس مخصوص و آرم شهرداری شیراز مردم را برای پارک خودروهای خود راهنمایی می کنند.

وی گفت: در بلوار دکتر حسابی نیز پارکینگ های موقتی برای توقف اتوبوس ها در نظر گرفته شده است.

آماده برگزاری همایش هستیم

معاون سیاسی فرماندار شیراز گفت:برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی صبح روز جمعه هفته جاری  به‌صورت کامل صورت گرفته است.

وی با تشریح نتایج برگزاری جلسات مختلف پیرامون برگزاری هرچه منظم‌تر و باشکوه‌تر این برنامه اظهار داشت: کمیته ورزش‌های همگانی و شهرداری شیراز میزبان پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شهرک گلستان است.

به گفته معاون سیاسی فرماندار شیراز مسیر این مسابقه حدود 2.5 کیلومتر است که از میدان امام علی (ع) شهرک گلستان شروع و محل پایانی آن نمایشگاه بین‌المللی فارس خواهد بود.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری این برنامه در سطح شهر شیراز عنوان کرد: حضور شهروندان می‌تواند علاوه بر تزریق روحیه نشاط به جامعه باعث دلگرمی مسئولان برای برگزاری برنامه‌های این‌چنین شود و از همین رو از تمام شهروندان شیرازی دعوت می‌کنیم در این همایش بزرگ پیاده‌روی که در سال‌های گذشته  نیز در کشور بی‌نظیر بوده است شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
سلام
با تشکر از مسولین، سایت ثبت نام همایش اصلا باز نمی شود
لطفا اطلاع رسانی بفرمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
سلام
اصلأ سايت ثبت نام برأي همايش روز جمعه باز نميشود
مدت يك هفته است كه سعي ميكنم ثبت نام كنم
لطفأ پيگيري كنيد
با تشكر
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
عامو کو کجا ثبت نام بکنیم خو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
بی نظیرترین و بی برنامه ترین و بی نظم پیاده روی در شیراز , دریغ از یک قطره آب , یک سرویس بهداشتی و ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار