نماینده مردم همدان درمجلس شورای‌اسلامی گفت: متأسفانه شأن و منزلت بازنشسته‌گان درکشور از سوی مسؤلین و مردم مورد توجه قرار نمی‌گیرد و این به عهده مشکلات جامعه و قسمتی به عهده سوءمدیریت است.
کد خبر: ۶۵۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ 08 September 2018
حمیدرضاحاجی‌بابایی با تاکیدبر کم کاری دولت در رابطه با ارائه تسهیلات به بازنشستگان، مطرح کرد: از دولت گلایه‌مندهستیم و فشار سنگینی به دولت وارد کردیم چرا که در خدمت به بازنشسته‌گان کوتاهی کرده است.


به گزارش ایسنا ،حاجی‌بابایی در مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان در رابطه با سوءمدیریت موجود درجامعه، تصریح کرد: با اشاره به دلایل مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، اظهارکرد: فشار‌های خارجی، سوءمدیریت و درست تربیت نکردن افراد جامعه از دلایل مشکلات اقتصادی موجود درکشور است.

 سوءمدیریت به دوبخش تقسیم می‌شود که مهم‌ترین آن وجود بی‌تربیتی در بین مسولان است که توانایی انتخاب مسولان دلسوز برای مردم را ندارند.

وی درباره انتخاب مسؤلان دلسوز برای ملت ایران، اضافه کرد: کسانی که خواهان دست‌یافتن به مسؤلیت‌های بزرگ هستند باید بدانند که در انتخاب مسؤلان برای مردم شریف ایران نهایت دقت و حساسیت را به‌خرج دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس‌شورای‌اسلامی با اشاره به مهم‌ترین سرمایه‌های جامعه یعنی بازنشسته‌گان، مطرح کرد: باید کاری کنیم تا بازنشسته‌گان مشکل درمان و دارو نداشته باشند.

حاجی بابایی با اشاره به متلاطم‌ترین برنامه ششم توسعه، اذعان داشت: مصوبه متناسب سازی حقوق بازنشسته‌گان متلاطم‌ترین موضوع برنامه ششم توسعه بوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی بااشاره به تاثیر به سزای بازنشسته‌گان بر فرهنگ و حتی سیاست کشور، تصریح کرد: رشد یک کشور وابسته به میزان تربیت افراد جامعه است، مهم‌ترین سرمایه اجتماعی، انسان‌ها هستند و این وظیفه مسؤلان است که برای تربیت افراد جامعه تلاش لازم را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار