امام جمعه موقت میبد:
امام جمعه میبد گفت: ظرفیت تعاونی‌ها در پیشرفت همه جانبه کشور بسیار زیاد است که اگر مردم و مسوولان این ظرفیت را تقویت کنند، شاهد پیشرفت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف اقتصادی خواهیم بود.
کد خبر: ۶۴۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 01 September 2018

 حجت‌الاسلام علیرضا حسنی در خطبه‌های نماز جمعه شهر میبد ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک عید سعید غدیر خم و تشکر و قدردانی از همه کسانی که در این ایام این عید بزرگ را گرامی داشتند، اظهار داشت: ما برای مسأله غدیر کم کار کردیم باید آنگونه که ایام محرم و اربعین را پر سروصدا برگزار می‌کنیم، غدیر را بزرگ بداریم تا حضرت امیرالمومنین علی (ع) از این مظلومیت خارج شوند.

وی در ادامه با گرامیداشت روز تعاون گفت: ظرفیت تعاونی‌ها در پیشرفت همه جانبه کشور بسیار زیاد است که اگر مردم و مسوولان این ظرفیت را تقویت کنند، شاهد پیشرفت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف اقتصادی خواهیم بود.

حسنی، گرانی و رکود حاکم بر بازار را یادآور شد و گفت: متاسفانه علی‌رغم تذکرات جدی مقام معظم رهبری این مسأله ادامه دارد؛ طی این روز‌ها شاهد بودیم که مجلس از رییس جمهور محترم در مورد مسائل کشور سوال کردند، اما جواب‌های آقای رییس جمهور کلیشه‌ای بود که نه نمایندگان مجلس از آن‌ها قانع شدند و نه افکار عمومی.

خطیب موقت جمعه میبد با بیان اینکه رییس جمهور باید روش و منش خود را در مسائل اقتصادی تغییر دهد، خاطرنشان کرد: رییس جمهور نباید همه هزینه‌ها را بر مجلس تحمیل کند و باید با نظر اقتصاددانان مشکلات مردم را برطرف نماید.

حسنی با اشاره به این مطلب که عده‌ای محتکر و سودجو اجناس مردم را احتکار می‌کنند و بر اقشار مستضعف که همواره از نظام و انقلاب دفاع کرده و می‌کند فشار می‌آورند، گفت: ما از قوه قضاییه در برخورد قاطع و بدون ملاحظه با مفاسد اقتصادی حمایت می‌کنیم، اما رییس جمهور باید بداند تیم اقتصادی فعلی کارایی ندارد.

وی با بازخوانی سخنان رهبری در مورد مذاکره ایران و آمریکا تصریح کرد: همان طور که رهبری انقلاب گفتند ما به هیچ وجه و در هیچ سطحی با دولتمردان امریکا مذاکره نمی‌کنیم و این آب پاکی بر روی دست برخی است که از مذاکره دم می‌زنند.

خطیب موقت جمعه میبد در بخش دیگری از سخنان خود با پرداختن به مسایل منطقه‌ای بیان داشت: این روز‌ها شاهد جنایات روزافزون ائتلاف سعودی علیه مردم مظلوم یمن و کودکان بی‌گناه هستیم؛ متاسفانه صدایی از این مجامع بین‌المللی و سازمان‌های مدافع حقوق بشر شنیده نمی‌شود این کشور مظلوم بیش از سه سال است که مورد هجمه می‌باشد و سازمان‌های بین‌المللی به خاطر دلار‌های سعودی سکوت کرده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار