معاون امور بهره برداری شرکت گاز یزد گفت: به مناسبت هفته دولت (2 الی 8 شهریور )، 45 روستای این استان با 275 میلیارد ریال سرمایه گذاری و 2 هزار و 500 خانوار جمعیت از نعمت گازطبیعی برخوردار شدند.
کد خبر: ۶۴۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 27 August 2018

محمدحسن مبینی در حاشیه افتتاح طرح گازرسانی دهستان بهادران مهریز افزود: به همین مناسبت به پنج روستای گردکوه و بهادران ، 20 روستای دهستان سبزدشت بافق ، پنج روستای بخش مرکزی شهرستان خاتم و 15 روستای باقی مانده دهشیر شهرستان تفت گازرسانی شد.
وی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به 12 روستای استان شامل دهستان جلگه و فاز اول روستاهای بنستان شهرستان بهاباد با یک هزار و 150 خانوار و با تخصیص 96 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد .
این مسئول خاطر نشان کرد: طرح گازرسانی به 15 واحد تولیدی و صنعتی با صرف 19 میلیارد و 850 میلیون ریال انجام و عملیات اجرایی گازرسانی به 185 واحد صنعتی با 230 میلیارد ریال بودجه آغاز شد.
مبینی به طرح های آینده این شرکت اشاره کرد و یادآور شد: تکمیل پست امداد اداره گاز ناحیه 2 یزد و عملیات نصب سیستم صاعقه گیر ایستگاه های تقلیل فشار با صرف 11 میلیارد و 150 میلیون ریال در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اهمیت گازرسانی به صنایع در کاهش آلودگی محیط زیست و رونق اقتصادی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد، ابراز امیدواری کرد که برنامه های شرکت گاز با جدیت پیگیری شود.
فعالیت شرکت گاز یزد در سال 1375 در این استان شروع شد، هم اکنون 99 درصد جمعیت شهری و 75 درصد جمعیت روستایی استان به گاز دسترسی دارند.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها ،آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار