سرپرست فرمانداري يزد:
سرپرست فرمانداري يزد با تاکید بر این که مدیران دستگاه ‎ های اجرایی باید مدافع عملکرد دولت باشند، از آنها خواست با تبیین سياست‏ها و برنامه ‎ های دولت برای برون رفت از شرایط دشوار کنونی همت کنند.
کد خبر: ۶۴۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 26 August 2018

«عباس حیدری» در شورای اداری شهرستان یزد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار کرد: مدیران دستگاه‏هاي اجرايي هفته دولت را فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد دولت در سطح جامعه خواند و از آنها خواست تا در خصوص تبیین همه جانبه سياست‏ها و برنامه ‎ های دولت برای برون رفت از شرایط دشوار کنونی تمام هم و غم خود را به کار گیرند.

وي با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت تریبون مقدس ائمه جمعه و جماعات در گزارش اقدامات دولت، افزود: لازم است برای تحقق این امر مدیران ادارات به طور مستمر گزارش کتبی عملکرد خود را در اختیار امامان جمعه قرار دهند و تعامل و ارتباط بیشتری با آنان داشته باشند.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به ارسال شیوه‏نامه اجرایی برنامه‏های هفته دولت از ستاد شهرستان، ابراز کرد: مدیران ضمن دقت نظر بیش از پیش در اجرای قانون حقوق شهروندی در اداره متبوع خود، تلاش لازم را در مردمی‏‏تر کردن برنامه های هفته دولت بکار گیرند و با برگزاري نشست مشورتي با اقشار مختلف در جريان مسائل، مشكلات و نقطه نظرها و پيشنهادهاي آنان قرار گيرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم برنامه‏‏ریزی مدیران دستگاه های اجرایی برای بازدید از روستاها و محلات محروم و حاشيه نشين شهر ، تکریم بازنشستگان و تقدیر از کارمندان نمونه دستگاه، دیدار با خانواده معظم شهدا،ملاقات با خانواده هاي تحت پوشش نهادهاي حمايتي، هماهنگی برای افتتاح طرح ‎ های عمرانی سطح شهرستان، بروز رسانی سایت اداره، استفاده از ظرفیت صدا و سیما و سایر رسانه های مكتوب و مجازی برای ارائه گزارش عملکرد اداره متبوع در هفته گرامیداشت دولت تاکید کرد.

در ادامه مدیران ادارات جهادکشاورزی شهرستان، آب و فاضلاب روستایی، آب و فاضلاب شهری، شرکت توزیع برق، تعاون کار و رفاه اجتماعی و اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، گزارش عملکرد دستگاه اجرایی خود را ارائه و تشریح کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار