سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام اعتقاد دارد که ایلام 8 سال از توسعه عقب مانده است و باید این فاصله جبران شود.
کد خبر: ۶۴۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 25 August 2018

آیت قیصربیگی اظهار داشت: توسعه زیبنده مردمانی است که هم دلی و هم قدمی را زیر سایه منافع مشترک و جمعی علی رغم داشتن تضارب آرا و سلیقه توام با هم تجربه می‌کنند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: این روزها علی رغم وجود برخی چالش ها و مشکلات پیش روی دولت گویی در کوچک ترین استان کشور نبض دولت قوی تر می زند.

وی ادامه داد: اینجا مردمانی دارد در بخشندگی چون آفتاب تا بدانجا که این دیار را سرزمین طلوع آفتاب می خوانند. در این آفتاب گرمابخش تب کار و تلاش نیز بالا گرفته است. 

این مسؤول اضافه کرد: رایزنی های گسترده و شبانه روزی استاندار ایلام و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، تلاش بی وقفه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و سایر مسئولان دستگاه های دیگر، وحدت و همدلی قابل توجه بین مجموعه دستگاه های اجرایی، قضایی، نظارتی، امنیتی و نماینده ولی فقیه در استان همه و همه نوید روزهای روشن تر در افق پیش روی ایلام می دهد. 

قیصربیگی تصریح کرد: به طور نمونه ظرف یک ماه گذشته نماینده عالی دولت در استان بیش از 40 دیدار مهم با مسئولان اجرایی، نظارتی، نظامی، شرکت ها، سرمایه گذاران بزرگ ایران، روسای سازمان ها، نهادها، موسسه ها و ارگان های مهم کشور و ... برگزار نموده است و این نشان از عزم جدی سلیمانی دشتکی استاندار این روزهای ایلام برای توسعه این دیار سرافراز دارد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام کفت: او در این یک ماه تقریبا در هر روز بیش از یک دیدار با یک مقام مسئول ارشد کشوری داشته است تا به قول خود بتواند دین خود را بعنوان یک مسئول و یک ایرانی به دیاری که در 8 سال جنگ تحمیلی برای ایران اسلامی سلحشورانه مرزداری و مرزبانی کرده است، ادا کند. 

وی ادامه داد: مدیر ارشد ایلام اعتقاد دارد که ایلام 8 سال از توسعه عقب مانده است و باید این فاصله جبران شود.

این مسؤول اضافه کرد: ایلام با این همه فداکاری در روزهای سخت سرزمین مادری، اکنون شایسته توسعه است. در این راستا تلاش های گسترده استاندار ایلام برای جذب سرمایه‌گذاری در استان، افزایش اعتبارات، توسعه میادین نفت و گاز استان، توسعه پتروشیمی و صنایع پائین دستی، ایجاد و ترمیم زیرساخت های استان، جذب و اعطای تسهیلات اشتغالزایی و ... در جهت توسعه استان قلمداد می شود./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار