مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: دشمنان انقلاب چون باور دارند اگر جشن چهل سالگی انقلاب برگزار شود مرگ فرهنگ و سیاست غرب را کلید زده اند در نتیجه با همه امکانات خود تلاش می کنند این پیروزی جشن گرفته نشود.
کد خبر: ۶۴۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 23 August 2018

 به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام علی معبودی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی که در سالن جلسات شهید حسن پور برگزار شد اظهار کرد: انسانی که با خدا باشد همه چیز دارد و هرکس خدا را نداشته باشد با هر ثروتی فقیر است از سوی دیگر، اگر انسان مومن واقعی باشد و در سختی ها به پروردگار متعال تکیه کند می تواند با اعتماد به نفس به جنگ سختی ها برود و پیروز میدان شود.

معبودی بیان کرد: آمریکایی ها در نشست گروههای منافقین در نیویورک به صراحت گفته اند نباید بگذاریم ایرانی ها جشن ۴۰ سالگی را برگزار کنند و ما باید با ریشه یابی این سخنان دنبال راهکار خنثی کردن توطئه دشمنان باشیم.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب چون باور دارند اگر جشن چهل سالگی انقلاب برگزار شود مرگ فرهنگ و سیاست غرب را کلید زده اند در نتیجه با همه امکانات خود تلاش می کنند این پیروزی جشن گرفته نشود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین یادآورشد: با همه دستاوردهایی که داریم دشمنان ما را زیر سوال می برند اما ماندگاری کشور در برابر اقدامات براندازانه همه دشمنان را مایوس کرده است در نتیجه آنان می خواهند مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

وی بیان کرد: گسترش نفوذ انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن در منطقه موجب شده دشمنان نگران شوند و هزینه های گزافی برای سرنگونی نظام متقبل شوند اما نتیجه نمی گیرند زیرا این نظام وابسته به مردم است و هر روز که می گذرد نتیجه برعکس شده و ایران قویتر می شود.

معبودی اضافه کرد: در یمن بدون اینکه قدمی برداریم مردم طرفدار جمهوری اسلامی شده اند و درحالی که آمریکایی ها وارد عراق و سوریه و افغانستان شدند تا ایران را نا امن کنند اما امروز در میان این دریای متلاطم کشور ما امن ترین کشورهاست.

استکبار نمی تواند مانع گسترش پیام انقلاب در جهان شود

وی اظهار کرد: ایران به عنوان یک امپراتوری جدید در منطقه ظهور کرده است و استکبار نمی تواند مانع گسترش پیام انقلاب در جهان شود.

به گفته معبودی،راهبرد دشمن در شرایط کنونی مادون جنگ است و چون گزینه نظامی ندارند از مسیر فشار اقتصادی وارد کار شده اند ضمن اینکه باید تاکید کرد که تاریخ همیشه ثابت کرده است که کشور ایران هیچوقت آغازگر جنگ نبوده است اما در دفاع ایستادگی کرده است که جنگ تحمیلی نمونه بارز آن است.

وی بیان کرد: می خواهند محتوای نظام و ارزشهایی که ایران پای آن ایستاده است را بگیرند و قدرت دفاعی ما را تضعیف کنند به همین دلیل محدودیت برای صنایع موشکی که حصار امنیتی ماست ایجاد می کنند تا به هدف خود برسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان یادآورشد: امروز کشور ترکیه که هم پیمان امریکا بوده ببینید چه بلایی بر سرش می آورند ما هم اگر در قدرت دفاعی محدود شویم براحتی تسلیم می شویم و حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.

وی اظهار کرد: ما امروز جنگ را به مرزهای اسراییل برده ایم و حضورما درخارج از مرزها برای دفاع از ایران اسلامی است‌ اما می خواهند مولفه های اقتدار ما را بگیرند و با راه اندازی جنگ روانی پیچیده در جامعه دنبال ایجاد فاصله میان مردم و نظام هستند.

این مسئول اضافه کرد: رسانه ها باید با قدرت به صحنه بیایند و با افشای اهداف دشمنان زمینه روشنگری مردم را فراهم کنند.

معبودی بیان کرد: به کوری چشم دشمنان نه تنها جشن چهل سالگی بلکه جشن ۴۰۰ سالگی انقلاب اسلامی را هم برگزار می کنیم و نمی گذاریم خون ۲۰۰ هزار شهید به هدر برود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار