این روزهای این تیم گیلانی ؛
چند سالی است زمزمه‌های متوقف شدن فعالیت باشگاه به گوش می‌رسید و عابدینی بارها از تعلیق این باشگاه خبر داده بود، اما به دلایلی نامشخص این امر صورت نمی‌گرفت، اما این بار به نظر می‌رسد این قضیه جدی است و کلیه فعالیت‌های ورزشی داماش متوقف شده است.
کد خبر: ۶۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 22 July 2015
به گزارش تابناک گیلان، باشگاه داماش گیلان از چندی پیش به علت مشکلات مالی و تغییر در سیاست‌های اجرایی و نداشتن حامی برای اداره باشگاه دچار دردسرهای فراوان شد در همین راستا عابدینی سریال تکراری مالکیت باشگاه داماش گیلان را با تعلیق فعالیت‌هایش تا حدودی به پایان رساند.
 
چند سالی است زمزمه‌های متوقف شدن فعالیت باشگاه به گوش می‌رسید و عابدینی بارها از تعلیق این باشگاه خبر داده بود، اما به دلایلی نامشخص این امر صورت نمی‌گرفت، اما این بار به نظر می‌رسد این قضیه جدی است و کلیه فعالیت‌های ورزشی داماش متوقف شده است.
 
همچنین مدیر عامل پیشین باشگاه داماش گیلان اداره امور این باشگاه را به هیئت فوتبال استان گیلان سپرده است تا علاوه بر سپاسگذاری از خدمات مسئولان این استان فعالیت آن باشگاه نیز متوقف شود.
 
موضوع متوقف شدن فعالیت‌های باشگاه داماش ما را بر آن داشت تا گفتگویی با مدیر عامل پیشین باشگاه داماش گیلان و الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان داشته باشیم.
 
عابدینی: داماش به هیئت فوتبال گیلان هبه کردیم/ اسپانسر سازمان لیگ قول همکاری داده است
 
امیر عابدینی اظهار کرد: فعالیت باشگاه داماش گیلان به دلیل بی‌پولی متوقف  و به استناد ماده 16 اساس نامه به هیئت فوتبال گیلان واگذار شد.
 
وی ادامه داد: ما این باشگاه را به پاس خدماتی که مسئولان استان گیلان انجام دادند به هیئت فوتبال این استان واگذار هبه کردیم تا از زحمات آنها سپاسگذاری کنیم.
 
وی افزود: بر این اساس نامه‌ای به کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، ارسال کردم و در این نامه توضیحاتی در خصوص لغو فعالیت‌های ورزشی باشگاه داماش ارائه و دلایل واگذاری آن را ذکر کردم.
 
**قول‌ همکاری اسپانسرها
 
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص اسپانسر سازمان لیگ که آیا به تعهداتش عمل می‌کند یا خیر؟ گفت: من با مسئولان کانون ایران نوین جلسه‌ای داشتم در این نشست نمایندگان این اسپانسر تعهد دادند به قراردادشان پایبند باشند.
 
عابدینی تاکید کرد: اگر اسپانسر سازمان لیگ به تعهداتش عمل نکند ما به طور حتم از راه پیگرد قانونی با آن برخورد خواهیم کرد.
 
وی درباره حق پخش تلویزیونی اظهار کرد: در حال حاضر با رسانه ملی درباره حق پخش تلویزیونی به توافق کامل نرسیدیم کفاشیان پیگیر این موضوع است تا هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.
 
 ** گزینه متقاضی خرید داماش هستند
قربانعلی الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان در این باره اظهار کرد: در حال حاضر به همت مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با چند گزینه به منظور فروش باشگاه داماش مذاکره کردیم تا در نهایت آن را بر فرد با صلاحیتی واگذار کنیم.
 
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد وضعیت باشگاه تا پایان این هفته یا هفته آینده به شخصی که دارای پروانه باشگاه است واگذار شود چرا که هیئت فوتبال نمی‌تواند تیم داری کند بر همین اساس باید باشگاه را  به اشخاص دیگری انتقال دهیم
الماسخاله در خصوص گزینه‌های مد نظر هیئت فوتبال استان گیلان تصریح کرد: به نظر می‌رسد 5 گزینه برای خرید باشگاه به هیئت فوتبال استان گیلان اعلام آمادگی کنند، اما در حال حاضر نمی‌توانم نام این 5 گزینه را مطرح کنم.
 
رئیس هیئت فوتبال گیلان در خصوص دلایل عدم واگذاری باشگاه در سال‌های گذشته عنوان کرد: باشگاه داماش مدتی در دست مسئولان قوه قضائیه بود و به همین دلیل واگذاری آن به تعویق افتاد در ادامه با گرفتن امتیاز باشگاه از وکیل خانواده امیر منصور آریا، عابدینی نیز توانست مراحل قانونی واگذاری را انجام دهد که در نهایت باشگاه داماش به هیئت فوتبال استان واگذار کرد ما نیز با صلاح دید مسئولین آن را به فرد با صلاحیتی انتقال خواهیم داد و باید صبر کرد تا داماش یک بار دیگر آب سردی به عطش هواداران فوتبال رشت باشد و گرمای، داغ از دست دادن داماش با بطری‌هایش بر دل اهالی شهر باران بماند.
 
*** توافق نهایی با شهبازی هنوز صورت نگرفته است
در حالی که گفته می‌شود جواد شهبازی مالک باشگاه داماش گیلان شده است، اما رئیس هیئت فوتبال استان گیلان این موضوع را تکذیب کرد.
 
قربانعلی الماسخاله بیان داشت: ما با شهبازی مذاکره کردیم، اما هنوز مالکیت وی قطعی نشده است فردا بعضی از مسائل را با ایشان مطرح می‌کنیم تا در صورت توافق روند مالکیت صورت بگیرد.
 
وی ادامه داد: شهبازی برای مالکیت باشگاه داماش باید تعهداتی را انجام دهد که در این صورت می‌توانیم وی را به عنوان مالک باشگاه معرفی کنیم.
 
الماسخاله درباره پرداخت بدهی‌های قبلی باشگاه توسط مالک جدید، عنوان کرد: شهبازی پس از مالکیت داماش باید درصدی از بدهی‌های گذشته را به هیئت فوتبال استان گیلان بپردازد. وی در حال حاضر صاحب امتیاز این مزایده محسوب می‌شود.
 
وی در مورد این که ممکن است با شهبازی به توافق نرسد، افزود: ما امیدواریم فردا بخشی از کار توسط شهبازی انجام شود تا باشگاه بتواند در روزهای آینده سر و سامان بگیرد، ما اوضاع را زیر نظر داریم و اگر با این متقاضی نیز به نتیجه نرسیدیم با اشخاص دیگری وارد مذاکره خواهیم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار