رئیس اداره ورزش و جوانان:
رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز گفت: پنج باب خانه ورزش روستایی در تنگچنار، حسین آباد، علی آباد چهل گزی، طزنج و « عبدلله آباد سرو » به ساکنان این مناطق خدمات مختلف فرهنگی و ورزشی ارائه می کند.
کد خبر: ۶۴۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 20 August 2018

علیرضا محمدی خرم دشتی با بیان اینکه راه اندازی این نوع فضاهای فرهنگی جزو اولویت هاست، افزود: تا پایان سال 1397 سه باب خانه ورزش روستایی دیگر در دهستان های بخش مرکزی شهرستان افتتاح می شود.
وی ادامه داد: خانه ورزش روستایی با همکاری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها و زیرنظر این اداره در رشته های مختلف بر حسب نیاز مردم فعالیت دارد.
این مسئول در رابطه با ایجاد چمن مصنوعی و ترغیب بیشتر جوانان به ورزش هم تصریح کرد: تاکنون زیرساخت چمن مصنوعی در دهستان های بهادران ، تنگچنار و خورمیزات آماده شده است .
محمدی به اهمیت جذب جوانان به ورزش با همکاری دستگاه های اجرایی ، مردم و خیران اشاره کرد و یکی از فعالیت های مهم این اداره را ، راه اندازی استخر شنا با صرف 6 میلیارد ریال بودجه در سال جاری ذکر کرد.
به گفته وی افزون بر 2 هزار ورزشکار سازمان یافته در 20 رشته در این شهرستان فعالیت دارند که 70 درصد مرد و بقیه بانوان هستند.
رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز مهمترین رشته های ورزشی فعال زیرپوشش را دوچرخه سواری ، باستانی ، ژیمناستیک ، تنیس روی میز ، فوتبال ، فوتسال ، والیبال ، تیراندازی با کمان و کشتی ذکر کرد .
محمدی ، راه اندازی فوتبال ساحلی ، تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی ، تعویض کف پوش سالن های ورزشی محلات مزویرآباد و خورمیز و ساخت خانه ورزش روستایی را از دیگر اولویت ها عنوان کرد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرارد دارد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار