امام جمعه یزد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی، محور تامین امنیت و آرامش است گفت: این نیرو باید دقیق، توطئه های دشمنان را رصد و با آنها برخورد کند.
کد خبر: ۶۴۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 12 August 2018

آیت‌الله محمد‌رضا ناصری، در نشست شورای فرماندهی انتظامی یزد افزود: توطئه ‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی مخرب است و باید با بینش و بصیرت با آنها مقابله کرد.
وی ادامه داد: اگر نسبت به توطئه های فرهنگی و اجتماعی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی بصیرت نداشته باشیم شاید ضربه سنگینی از سوی آنها به نظام وارد شود که قابل جبران نباشد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: فعالیت های مخفی و نفوذ دشمنان علیه ایران اسلامی زیاد در کشور دیده می‌شود بنابراین باید با وحدت و ولایتمداری برای خنثی کردن اهداف شوم آنها بکوشیم.
ناصری گفت: داشتن روحیه انقلابی ، مدیریت جهادی و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان از مهمترین وظایف نیروهای نظامی و انتظامی است که باید انجام شود.
همچنین فرمانده ‌انتظامی استان یزد گفت: ارتقای سطح معنوی و اعتقادی مجموعه انتظامی جزو برنامه های مهمی است که با همکاری بخش های مختلف انجام می شود.
سردار محمدرضا میرحیدری افزود: ترویج روحیه ایثارگری و استقرار تفکر بسیجی در مجموعه انتظامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری با جدیت پیگیری می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار