مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران:
مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران گفت: برای برگزاری باشکوه و پر محتوای جشن‌های مذهبی نیاز به تشکیل اتاق فکر با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و هنرمندان است.
کد خبر: ۶۳۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 06 August 2018

سیدحسن حسینی، در جلسه مسشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با ستاد فاطمیه امامشهر به منظور برنامه ریزی برگزاری جشن بزرگ غدیر در امامشهر، اظهار داشت: جشن های مذهبی و ملی یزد باید به صورت مردمی برگزار شود و نهادهای فرهنگی نیز با پشتیبانی از حرکت های مردمی، در این جشن ها شرکت کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه توجه مردم به جشن های مذهبی همچون اعیاد و ولادت ائمه بیش از پیش شده و آنچه خلأ آن احساس می شود، تشکیل اتاق فکر قوی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و هنرمندان به منظور ارائه الگوی صحیح جشن و شادی است.

حسینی خاطرنشان کرد: جشن ها باید به صورت خیابانی برگزار شود تا احساس شور و شادی بیشتری در مردم ایجاد شود و شادی و نشاط در شهر احساس شود.

وی ادامه داد: همچنین باید از سد معبر به بهانه ایجاد ایستگاه های پذیرایی، رها کردن ظروف یک بار مصرف در خیابان‌ها و ... به عنوان آسیب های جشن های خیابانی جلوگیری کرد.

حسینی تصریح کرد: این مهم با فرهنگ سازی و استفاده از اهرم های قانونی امکان پذیر است و باید توجه داشت که این قبیل حرکت‌ها و اقدامات، شایسته شهر جهانی یزد نیست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار