فرمانده سپاه ناحیه زرقان:ر سال‌های اخیر کارآفرینی زنان زمینه ورود آن‌ها را به فعالیت‌های اقتصادی فراهم کرده است که این امر به نوبه خود در اشتغالزایی و افزایش درآمد ملی کشور سهم به‌سزایی داشته است.
کد خبر: ۶۳۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 29 July 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:سرهنگ دوم پاسدار شهرام قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی این ناحیه در سال گذشته با پرداخت 2 میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات به مردم بخش زرقان توانسته کارگاه‌هایی در عرصه‌های بلدرچین، زنبورعسل، قارچ، شترمرغ، کشت گیاهان دارویی، مرغ‌های خانگی و غیره راه‌اندازی و تعداد افرادی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم شاغل کند.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر کارآفرینی زنان زمینه ورود آن‌ها را به فعالیت‌های اقتصادی فراهم کرده است که این امر به نوبه خود در اشتغالزایی و افزایش درآمد ملی کشور سهم به‌سزایی داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه زرقان با بیان اینکه نقش زنان در جریان توسعه امری گریزناپذیر است، خاطرنشان کرد:بانوان به عنوان عاملان رشد و پرورش نیروی کار از سهم ویژه‌ای در تحقق اقتصاد مقاومتی برخوردار هستند.

حامد خادمی، مسئول بسیج سازندگی سپاه زرقان، نیز کارگاه خیاطی واقع در خانه فرهنگ زرقان را طرح‌ برتر و موفق بسیج سازندگی در سال گذشته معرفی کرد و گفت: از شروع فعالیت کارگاه تاکنون 30 نفر در این کارگاه شاغل شده و به درآمدزایی رسیده‌اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار