مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد خبر داد
رئيس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد گفت: در بهار امسال بیش از 15 هزار و 900 ماموریت مرتبط با حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی استان انجام شده است.
کد خبر: ۶۳۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵ 18 July 2018

رئيس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد گفت: تعداد ماموریت‌های حوادث ترافیکی سه ماهه اول امسال توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی استان بیش از چهار هزار و 100 مورد بوده که بیش از سه هزار و 60 مورد آن مربوط به پایگاه‌های شهری و تقریبا 530 مورد مربوط به پایگاه‌های جاده‌ای بوده است.

احمد دهقان با بیان اینکه محورهای مواصلاتي شهرستان‌های اردكان، مهريز و ميبد بيشترين حوادث ترافيكی استان را بخود اختصاص داده‌اند، عنوان کرد: این حوادث ترافیکی بیش از چهار و 900 مصدوم به جا گذاشت که بیش از چهار هزار نفر از این مصدومین به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان اعزام شده‌اند.

وی گفت: در مدت سه ماهه اول امسال بیش از 11 هزار و 700 ماموریت مرتبط با حوادث غیر ترافیکی نیز در استان انجام گرفته است که بیش از 10 هزار مورد آن مربوط به پایگاه‌های شهری و بیش از هزار و 600 مورد آن در حوزه پایگاه‌های جاده‌ای استان بوده است.

دهقان بیشترین آمار حوادث غیر ترافیکی را به ترتیب مرتبط با بیماران قلبی، تروماهای ناشی از سقوط و بیماری‌های تنفسی اعلام کرد و ادامه داد: بيشترين این حوادث به ترتيب در شهرستان‌های يزد، اردكان و مهريز گزارش شده است.

وی افزود: در فصل بهار امسال امداد هوایی اورژانس استان نیز با 15 ماموریت انتقال 24 مصدوم حوادث فعال بوده است.

رئيس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد ميانگين مدت زمان رسيدن اورژانس به بالين بيمار در پايگاه‌های شهری و جاده‌ای را بين 6 تا 10 دقيقه اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار