کاندیدای شهر برتر گردشگری ایران با طراحي ايده‌ي جديدي اقدام به ايجاد جایگاه استقبال در مبدا ورودی اين شهر كرده است.
کد خبر: ۶۳۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 18 July 2018

«سیدعلی نوروززاده» شهردار بافق از بهره‌برداری طرح ساخت «جایگاه استقبال» بافق به زودی خبر داد و گفت: این مکان با وسعت 9 هزار متر مکعب به منظور جلوگيري از پراكندگي مكان‌هاي استقبال در شهر بافق در مبدا ورودی شهر تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: هزینه ساخت این محل اعتباری بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال بوده که از اعتبارات عمرانی شهرداری تامین و پرداخت شده است.

شهردار بافق با اشاره به ایجاد این طرح با هدف جلوگیری از پراکندگی مکان های استقبال در بافق، تصریح کرد: ارائه خدمات به زائران خانه خدا و عتبات عالیات و وابستگان آنها، رفاه حال مسافران، گردشگران و مهمانان در فصول مختلف سال و همچنین جلوگیری از بروز هر گونه سانحه رانندگی از مهمترین اهداف ساخت این جایگاه است.

وی عملیات اجرایی این پروژه را شامل طراحی، سنگفرش محوطه، نصب سنگ جدول و پیاده رو سازی، احداث نمازخانه و آبخوری و ساخت سرویس بهداشتی، اسفالت و تامین روشنایی آن برشمرد.

نوروززاده ایجاد بازارچه و میدان تره بار در این مکان را به منظور رفاه حال مردم و آرامش شهروندان در آینده پیش بینی و خاطرنشان کرد: ایجاد بخش های مذکور در دستور کار بافق قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار