رئیس خزانه معین یزد خبر داد:
رئیس خزانه معین استان یزد از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات اسناد خزانه استان یزد در سال ۹۶ خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 10 July 2018

سعید نور ایمانی در جلسه ذیحسابان استان یزد با اشاره به اینکه پایان تیرماه، پایان سال مالی دستگاه‌های اداری است، اظهار داشت: بر این اساس دستگاه‌های اجرایی استان باید صورت‌های مالی خود را حداکثر تا پایان شهریور ماه به خزانه اعلام کنند.

وی از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات اسناد خزانه استان در سال ۹۶ خبر داد و خواستار نظارت دقیق ذیحسابان در  زمینه نحوه هزینه کرد این اعتبارات شد.

نور ایمانی خاطرنشان کرد: میزان اعتبارات اسناد خزانه در سال گذشته حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

رئیس خزانه معین استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود بر دقت نظر ذیحسابان در مسائل مالی و انطباق صورت‌های مالی با قوانین و مقررات مرتبط تاکید کرد.

وی اظهار داشت: در راستای شفاف سازی، گزارش هایی که به دستگاه‌های نظارتی ارائه می شود، باید دقیق و مستند به مدارک باشد و ذیحسابان باید در این زمینه دقت نظر لازم را داشته باشند.

نور ایمانی همچنین با اشاره به نقش مهم نظارتی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در بحث مالی یادآور شد: ذیحسابان استان افرادی متخصص، توانمند و با تجربه و دارای سلامت کاری بالا هستند و این موضوع بارها در تعاملات با دستگاههای نظارتی استان طرح شده است.

به گزارش مهر، در این نشست مسائلی از جمله ممنوعیت خرید کالاهای خارجی، ذخیره مرخصی و پاداش پایان خدمت کارمندان قرارداد معین، بیمه مسئولیت حرفه ای ذیحسابان، برخورداری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا از امتیاز اداری یک مقطع  تحصیلی بالاتر و ساخت مدارس خیری مطرح شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار