مدیر کل راه آهن یزد از تخلیه وبارگیری ۵ میلیون و ۶۸۳ هزار تن مواد معدنی، کنستانتره ودیگر محموله‌ها طی ۳ ماهه سال جاری در این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 27 June 2018

داودی مدیر کل راه آهن یزد گفت: طی مدت ۳ ماهه سال جاری، مقدار ۵ میلیون و ۶۸۳ هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله‌ها در این اداره کل بارگیری و تخلیه شده است.

مدیرکل راه آهن یزد تصریح کرد: در مدت مذکور، ۴ میلیون و ۴۲۵ هزارو ۸۸۴ تن مواد معدنی، کنستانتره وگندله ازمبادی سنگ آهن مرکزی ایران، گندله سازی اردکان و معدن چادر ملو بوسیله ۵۸ هزارو ۱۵۴ واگن به مقاصد فولاد اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شد که درقیاس با مدت مشابه سال گذشته، ۹ درصد رشد داشته است.

داودی خاطر نشان کرد: با تلاش و همت همکاران، در مدت ۳ ماه، مقداریک میلیون و ۲۷۵ هزارو ۱۷۱ تن محموله از قبیل؛ سنگ آهن، کنستانتره، گندم، رول فلزی و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده است.

وی افزود:اداره کل راه آهن یزد طی ۳ ماهه سال جاری و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در تن کیلومتربارخالص حمل شده با مقدار یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون ودر تن کیلومتر مبداو مقصد، با مقدار ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون به ترتیب ۱۴ و ۳ درصد رشد داشته است و با ثبت مقادیرمذکور، اداره کل راه آهن یزد طی سه ماهه ابتدایی سال جاری در تناژ بارگیری، تن کیلومتر مبدا، مقصد و تن کیلومتربارخالص حمل شده، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

داودی با اشاره به اهمیت ویژه برنامه‌های اداره کل در راستای جذب هرچه بیشتر بار در منطقه اظهارداشت: در خردادماه سال جاری، ۳۰۰ تن محموله شیشه (کارخانه شیشه اردکان) بوسیله ۵ دستگاه واگن از اردکان به مقصد بندرعباس، بارگیری و حمل گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار