مدیرکل آموزش و پرورش یزد با بیان اینکه امسال ۵۰۰ پایگاه، فعالیت‌های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان را در یزد پیگیری می‌کنند افزود: طبق پیش‌بینی‌ها امسال ۱۰۰ هزار دانش آموزی یزدی از برنامه‌های اوقات فراغت استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ 20 June 2018

عباسعلی دانافر در شورای آموزش و پرورش استان یزد که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌ها صورت گرفته امسال در تابستان 100 هزار دانش آموزان یزدی در 500 پایگاه تابستانی اوقات فراغت جذب می‌شوند اظهار داشت: رویکرد آموزش و پرورش توجه به تعلیم و تربیت در ساحت‌های شش گانه، حمایت از کالاهای ایرانی، توجه به مناطق محروم، توجه به مهارت‌های مختلف بصیرتی، حرفه‌ای و معرفی و غیره است.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد با بیان اینکه امسال 500 پایگاه، فعالیت‌های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان را در یزد پیگیری می‌کنند گفت: کانون‌های تربیتی و فرهنگی و فعال درون مدرسه‌ای و برون مدرسه‌ای در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند.

نایب رئیس شورای آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت به مدت 8 هفته برگزار می‌شود افزود: با توجه به اینکه فعالیت‌های آموزشی با این تعداد دانش آموز نیازمند امکانات و مسائل مختلف است و درخواست داریم که دستگاه‌های دولتی نیز در این زمینه به یاری اداره کل آموزش و پرورش بیایند.

وی آسیب شناسی در زمان برگزاری دوره اوقات فراغت دانش آموزی در استان یزد را از اولویت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان دانست و تصریح کرد: بدون شک در سال‌های گذشته مشکلاتی در برگزاری دوره‌ها داشتیم که امسال درصدد هستیم با آسیب شناسی، بتوانیم نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم تا بتوانیم در سال‌های آینده برنامه‌های بهتر و مثمر ثمر تری برگزار کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد در پایان گفت: موازی کاری، سودجویی‌های بخش خصوصی، توجه بیشتر به سلامت دانش آموزان و عدم نظارت به دوره‌های اوقات فراغت دانش آموزانی از جمله مشکلات پیش رو است که امیدواریم نسبت به حل این مسائل اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار