امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با تاکید بر این‌که دشمن به دنبال ترویج شبهات مختلف مهدوی در جامعه است، گفت: دور کردن جامعه اسلامی به ویژه جوانان از فرهنگ مهدویت به وسیله ایجاد شبهات مختلف مهدوی، مهمترین هدف دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی و دینی است.
کد خبر: ۶۲۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 18 June 2018

آیت‌الله«محمدرضا ناصری یزدی» در جریان دیدار با برخی از فعالان مهدویت استان با اشاره به این‌که انسان همیشه وابستگی به خدا دارد و نمی‌تواند این وابستگی را رها کند، اظهار کرد: آرامش انسان زمانی است که بتواند نسبت به کسی که او را خلق کرده و وابسته به اوست آشنایی و به قربش دست پیدا کند .

وی این موضوع را سیر خلقت انسان دانست و بیان کرد: در هر دوره‌ای انسان برای کسب آرامش اقدامات متعددی انجام می‌دهند که بسیاری از این راه‌ها به دلیل عدم ارتباط با کسی که ما به آن تعلق داریم آرامش برای ما به وجود نمی‌آورد .

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که یاد خدا زمینه آرامش انسان‌هاست، گفت: در این مسیر ما اشتباهات زیادی داریم و موارد متعددی وجود دارد که ما گمان می‌کنیم که به وسیله آن می‌توانیم به آرامش دست پیدا کنیم در حالی که اینها تنها برای مدت کوتاهی برای انسان آرامش بخش است .

ناصری یزدی تصریح کرد: در مسیر اتکای به خداوند، پروردگار انسان‌های کامل و معصومی را قرار داده که به وسیله هدایت‌ها و ارشادهای آنها از مسیر درست خارج نشویم و این انسان‌های کامل نبی مکرم اسلام و ائمه معصومین(ع) هستند .

امام جمعه یزد گفت: الان و در عصر حاضر بالاترین شخصیت امام زمان(عج) است که فرزند رسول خدا و حجت خداوند بر روی زمین و واسطه ارتباط ما با خداوند است .

وی با تاکید بر این موضوع که هر شخص لازم است امام زمان خود را به درستی بشناسد و از آن حضرت پیروی کند گفت: باید نسبت به این موضوع حساسیت لازم در جامعه وجود داشته باشد و مسئولان در زمینه ترویج مباحث مهدوی در جامعه تلاش بیشتری داشته باشند .

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب همیشه نسبت به ترویج شبهاتی پیرامون موضوع مهدویت فعالیت می‌کنند و مباحث مختلفی هم در این زمینه مطرح کرده‌اند .

ناصری یزدی تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان این است که بتوانند جلوی گرایش افراد جامعه به ویژه جوانان به موضوع مهدویت و پیروی از حضرت امام زمان(عج) را بگیرند و در این زمینه هم از هر راه و وسیله‌ای برای رسیدن به هدفشان بهره‌برداری می‌کنند .

امام جمعه یزد گفت: در مقابل این حرکات دشمنان تاکنون اقدامات متعددی برای پاسخگویی به شبهات و رفع شبهه از جامعه انجام شده ولی باید این اقدام با قوت بیشتری دنبال شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار