به تازگی تصاویر رندر شده جدیدی از گلکسی نوت ۹ منتشر شده که آن را با دوربین دوگانه عمودی در وسط و نمایشگر بی حاشیه تر نشان می دهد. دقیقا مشخص نیست آیا سامسونگ چنین طراحی را برای گلکسی نوت ۹ در نظر گرفته یا خیر اما پیش بینی می شود شباهت نزدیکی داشته باشد اگر کاملا مشابه این تصاویر نباشد.
کد خبر: ۶۱۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 03 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از فبلت پرچمدار سری گلکسی نوت را معرفی می کند و برای سال 2018 نیز چنین مدلی را در نظر گرفته گرفته است.

نسخه سال 2018 به عنوان گلکسی نوت 9 شناخته شده و تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد.  گفته می شود گلکسی نوت 9 صفحه نمایش بی حاشیه تری داشته و از مشخصات بهتری بهره می برد. 
 
از جمله باید به صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD+، حافظه رم 8 یا 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپری، پردازنده اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی با قابلیت تغییر دیافراگم لنز، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.
به تازگی تصاویر رندر شده جدیدی از گلکسی نوت 9 منتشر شده که آن را با دوربین دوگانه عمودی در وسط و نمایشگر بی حاشیه تر نشان می دهد. دقیقا مشخص نیست آیا سامسونگ چنین طراحی را برای گلکسی نوت 9 در نظر گرفته یا خیر اما پیش بینی می شود شباهت نزدیکی داشته باشد اگر کاملا مشابه این تصاویر نباشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار