تاکنون ۴واحد بوم گردی شامل: بوم گردی ارت (شبستان)، ماه بی بی، انار و بوم گردی خشت و ماه با ظرفیت ۱۱۵نفر در شهرستان اردکان افتتاح شده است.
کد خبر: ۶۱۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 01 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اردکان گفت: از سال1394 تا کنون با پیگیرهای انجام شده در روستاهای خرانق، درند، ساغند، رباط پشت بادام، سرو سفلی و همچنین در شهر عقدا و اردکان بررسی های لازم صورت گرفته و موافقت اولیه احداث 16بوم گردی صادر شده است و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردکان به سرمایه گزاران این بخش حمایت هایی به صورت نظارتی و اعتباری داشته و خواهد داشت.
حمید مشتاقیان افزود: احداث بوم گردی در مناطق مختلف شهرستان باعث ایجاد اشتغال برای ساکنان بومی منطقه و کسب درآمد برای آنان می شود و از این طریق ساکنین منطقه علاوه بر حفظ و احیاء محیط زیست و آداب و رسوم گذشته، محیطی جذاب برای گردشگران آماده می کنند.
وی اشاره کرد: تاکنون 4 واحد بوم گردی شامل: بوم گردی ارت (شبستان)، بوم گردی ماه بی بی، بوم گردی انار و بوم گردی خشت و ماه با ظرفیت 115نفر در شهرستان اردکان افتتاح شده است و امید است تا پایان سال1397 نیز چندین واحد دیگر به مرحله بهره برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار