مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: اشتغال پایدار جوانان و رسیدگی به مسائل فرهنگی و مطالبات این قش،ر محور برنامه های دولت است و برای تحقق آن به همکاری خیران و دستگاه های اجرایی نیاز است.
کد خبر: ۶۱۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 24 May 2018

'مسعود شریعتی' روز چهارشنبه در آیین معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز با بیان اینکه اگر مشکل اشتغال حل شود بسیاری از آسیب ها مرتفع می شود افزود: شورای ورزش در شهرستان ها و ستادهای رسیدگی به امور جوانان باید با برنامه ریزی و همکاری وظایف خود را در خصوص نیازهای نسل جوان انجام دهند.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید عنایت خاصی به مسائل جوانان و رسیدگی به نیازهای آنها در عرصه های فرهنگی و اجتماعی دارد و تاکنون در استان کارهای بزرگی انجام شده و برای تداوم آن باید تمام دستگاه های اجرایی در کنار دولت نقش آفرین باشند.
این مسوول تصریح کرد: جوانان در 40 سال گذشته و در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه ها بسیار اثر گذار بوده اند و هم اکنون نیز با حضور در عرصه های فرهنگی ، آموزشی و ورزشی برای کشور افتخار آفرینی می کنند.
شریعتی تصریح کرد: استعدادهای بسیار خوبی در استان در رشته های مختلف وجود دارد که باید با جلب مشارکت خیران و بخش خصوصی و هم افزایی برای شکوفایی آنها اقدام های لازم انجام داد.
در این جلسه با قدردانی از محمد حسین زارع خورمیزی به جای وی علیرضا محمدی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان مهریز معرفی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار