نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت : وزارت اطلاعات پرچمدار امنیت عمومی کشور است.
کد خبر: ۶۰۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 03 May 2018
به گزارش تابناک : آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی  نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: وزارت اطلاعات پرچمدار امنیت عمومی کشور است که باید در بین دستگاه های مرتبط و حتی نیروهای مسلح نقش هدایت کننده داشته باشد و با هر گونه اقدامی که نتیجه آن بروز دوگانگی در حاکمیت است، با قدرت هر چه تمامتر مقابله کند.
امام جمعه اراک افزود : شورای هماهنگی اطلاعات کشور باید برنامه های امنیتی را بر اساس شرایط روز دنیا، موقعیت کشور در صحنه بین الملل و جریانات داخلی تدوین کند و وظایف هر یک از نیروهای مسلح و دستگاه های اجرایی را به صورت کارشناسی ارائه کرده و در مدت زمانی تعیین شده نتایج اقدامات را جمع آوری کند.
وی ادامه داد: هر گونه اقدام جزیره ای و تک روی از سوی دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح آسیب زا است و باید با این پدیده به صورت جدی مقابله شود.
آیت الله دری گفت: دستگاه امنیتی و اطلاعاتی به عنوان تکیه گاه اصلی مردم، نظام و اسلام است و همواره از هر گونه ناهنجاری های اخلاقی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مبرا بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: جذب نیروهای وزارت اطلاعات نیز باید با ساز و کارهای اصولی و انقلابی همراه باشد.
وی یادآوری کرد: هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) فرصتی برای بازخوانی نقش انسان های ایثارگر و بی مدعایی است که با سلاح ایمان و بصیرت، از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون صدها توطئه کوچک و بزرگ را خنثی کرده و همواره در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری پاسدار کیان ایران اسلامی بوده اند.
هشتم تا پانزدهم اردیبهشت ماه با عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.
 
 
 
 
 
منبع : شبکه خبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار