رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که شوراها برای مدیریت شهری به اختیارات جدی نیاز دارند، گفت: مدیریت واحد و یکپارچه شهری برای توسعه شهرها ضروری است.
کد خبر: ۵۹۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ 30 April 2018

«غلامعلی سفید» در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها که با حضور رییس شورای عالی استان‌های کشور برگزار شد، اظهار کرد: بحث توسعه گردشگری یکی از موارد توسعه ‎ ‌ای استان یزد است که همگی روی آن اتفاق نظر دارند.

وی بحث بی آبی را از دیگر مباحث مشترک بین نظر افراد جامعه در استان دانست و افزود: مسئله حضور اتباع بیگانه یکی از مسائل مهم شهری است که باید در مورد آن برنامه‌ریزی جدی انجام شود.

رییس شورای اسلامی یزد در ادا‌مه با بیان این‌که این استان مظهر زندگی مسالمت آمیز ادیان مختلف است، گفت: متأسفانه علی‌رغم این که تلاش‌های مختلفی برای بازگشت عضو زرتشتی شورای اسلامی شهر یزد انجام دادند ولی فرآیند این امر خیلی طول کشیده است.

سفید در بخش دیگری از سخنان خود مدیریت واحد و یکپارچه شهری از دیگر موارد ضروری برای توسعه شهرها است، تصریح کرد: شوراها مجلس محلی است که برای مدیریت بهتر به اختیارات جدی و بیشتری نیاز دارد.

این مقام مسئول با بیان این‌که دولتی کردن شوراها هدف اولیه راه‌اندازی شوراهای اسلامی شهرها نبوده است، خاطرنشان کرد: نظارت‌های متعدد از جمله معضلات اجرایی شوراهاست.

وی در پایان با اشاره به وجود برخی اقدامات دو قانونی در شهرها، گفت: رفع مشکلات اجرایی برای مدیریت بهتر شهری باید در دستورکار مدیریت کلان قرار گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار