رئیس شورای اسلامی شهر اردکان گفت: برگزاری همایش شورا‌های شهر و روستا به مناسبت ٩ اردیبهشت روز ملی شوراها فردا در اردکان برگزار می شود.
کد خبر: ۵۹۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 29 April 2018

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان گفت: به مناسبت ٩ اردیبهشت روز ملی شوراها، اعضایشورا‌های اسلامی شهر و روستا، شهردار و دهیاران شهرستان اردکان در گردهمایی شورا‌های این شهرستان شرکت خواهندکرد.

رضوان فرجاد افزود: این گردهمایی با هدف تبادل اطلاعات و ارتباط هرچی بیشتر اعضای شورا‌های شهر و روستا، شهرداران و دهیاران با مسئولان و مدیران شهرستان برگزار خواهد شد.

وی یکی دیگر از اهداف این همایش را معرفی ظرفیت روستای هدف گردشگری انجیرآوند در بخش خرانق عنوان کرد و افزود: حضور در طبیعت بکر این منطقه، بازی‌های بومی محلی، کوهنوردی، کارگاه آموزشی و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های این گردهمایی خواهد بود.

فرجاد با اشاره به ایکه این مراسم به منظور گرامیداشت روز ملی شورا‌ها برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم با همکاری فرمانداری، شورای شهرستان اردکان، بخشداری‌های مرکزی، خرانق و عقدا، شهرداری‌ها و شرکت تعاونی همیاران روستایی صبح روز یکشنبه از ساعت ٨ صبح در روستای انجیرآوند برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار