معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان یزد:
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان یزد از راه‌اندازی پایگاه‌های مطالعاتی در همه مدارس استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 29 April 2018

محمود زارع در نشستی خبری با اشاره به اینکه استان یزد ۲۴ سال صدرنشین کنکور سراسری بوده است، اظهار داشت: کسب این رتبه بر اساس ارزیابی‌های کمی و کیفی انجام شده است.

وی از جمله این ارزیابی‌ها به تعداد قبول شدگان یزدی نسبت به کل قبول شدگان کنکور سراسری، طراز نمره شرکت کنندگان یزدی نسبت به کل شرکت کنندگان، طراز نمره قبول شدگان یزدی نسبت به کل قبول شدگان و ... اشاره کرد.

زارع با اشاره به تلاش‌هایی که برای حفظ این رتبه در سطح استان انجام شده است، افزود: برگزاری کلاس‌های تقویتی کنکور در مدارس حاشیه شهر توسط آموزش و پرورش همچنین برگزاری کلاس‌های تقویتی در سایر مدارس با مشارکت خانواده‌ها از جمله این اقدامات است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: پایگاه مطالعاتی نیز به همین منظور در تمامی مدارس دولتی و غیردولتی استان یزد راه اندازی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در جمعیت دانش آموزی در مورد مسئله آب و بحران آن در استان یزد تصریح کرد: در این رابطه طرح داناب در همه مدارس متوسطه اول استان اجرا شده که هدف آن فرهنگ سازی در مصرف آب و کاهش هدر رفت آب در مدارس است که اختتامیه این طرح قرار است ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار