فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر گفت: آرامش و آسودگی کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و مجاهدت سربازانی است که در مناطق مختلف کشور خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 23 April 2018

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر بابیان اینکه مجموعه سپاه همواره در کنار دولت‌ها گام برداشته است بیان کرد: سپاه فارغ از خط و خطوط سیاسی برای رشد و اعتلای نظام کوشیده است و اکنون نیز همچون گذشته آماده همکاری است.

سرهنگ سید اسدالله امامی با اشاره به امنیت پایدار کشورگفت: آرامش و آسودگی کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و مجاهدت سربازانی است که در مناطق مختلف کشور خدمت می‌کنند و این اقدام ارزشمند باید در جامعه اطلاع‌رسانی شود.

وی بابیان اینکه یکی از ارزشمندترین و گران‌سنگ‌ترین یادگاران امام خمینی (ره) بنیان‌گذاری مجموعه سپاه و بسیج است گفت: نیرو‌های نظامی کشور اعم از سپاه، ارتش و سایر نیروی‌های انقلابی در کشور اکنون قدرتمندتر از همیشه شده‌اند و این رویداد نویدبخش اعتلای روزافزون ایران اسلامی است.

فرمانداراشکذرنیز مهم‌ترین دستاورد و نقش‌آفرینی سپاه را دفاع از میهن و ارزش‌های نظام، انقلاب و کشور به‌ویژه در دوران دفاع مقدسبرشمرد و افزود: کلام از توصیف و تشریح تلاش و مجاهدت‌های کم‌نظیر شهیدانی که هرکدام شخصیت‌های بزرگی در جهان اسلام محسوب می‌شدند قاصر است.

شاه حسینی با تقدیر از اقدامات مؤثر و همکاری متقابل فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت اشکذر با مسئولین این شهرستان عنوان داشت: تفاوت سلایق نباید منجر به تشدد و اختلاف در جامعه شود و ضروری است مسئولین با دقت و توجه ویژه‌ای نسبت به وحدت‌آفرینی بکوشند.

این مقام مسئول سالروز تشکیل سپاه را فرصت مناسبی برای قدردانی از خدمات و تلاش سربازان انقلاب در حوزه‌های مختلف برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برگزاری نشست‌های مشترک ضمن بهره‌مندی از توان نیرو‌های انقلابی شرایط برای همکاری، تعامل و هم‌اندیشی متقابل فراهم و طعم شیرین این هم‌گرایی وهم نوایی به کام مردم چشانده شود.

شاه‌حسینی با اشاره به مصوبات کمیته اشتغال و محوریت قرار گرفتن اشتغال و تولید داخلی افزود: مردم این شهرستان همواره در زمینه تولید و اشتغال‌زایی موفق بوده‌اند و می‌طلبد مسئولین نیز ضمن ارج نهادن این همت شرایط را برای رفع موانع تولید فراهم آورند.
به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندار و جمعی از کارکنان فرمانداری اشکذر ضمن حضور در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و دیدار و گفتگو کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار