فرماندار یزد در دیدار با مدیرکل ارشاد تأکید کرد:
فرماندار يزد با اشاره به حضور نزديک به 60 درصد جمعيت استان در این شهرستان سکونت دارند، گفت: آمادگي داريم به منظور اجراي برنامه‌ها و طرح‌هايي كه در حوزه فرهنگي در شهرستان يزد قابليت اجرايي دارند اعتبارات مناسبي را اختصاص دهيم .
کد خبر: ۵۹۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 23 April 2018

«مصطفي سالاري» در جریان دیدار با «مجید جوادیان‌زاده» مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تبريک اعياد شعبانيه اظهار کرد: انتخاب فردي از مجموعه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به عنوان مديركل قطعاً مي‌تواند نويد بخش روزهاي بهتر استان در اين حوزه باشد .

وی با اشاره به حضور نزديک به 60 درصد جمعيت استان در شهرستان يزد،‌افزود: انتظار داريم تا ادارات كل و سازمان ها در تعيين اولويت‌ها و اهداف در نظر گرفته شده براي شهرستان با توجه به آمار جمعيت مركز استان توجه و نگاه ويژه تري داشته باشند .

فرماندار یزد در ادامه با اعلام اين‌كه با پيگيري‌هاي صورت گرفته و همكاري‌هاي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان اعتبارات شهرستان افزايش چشمگيري داشته است،‌گفت: آمادگي داريم به منظور اجراي برنامه‌ها و طرح‌هايي كه در حوزه فرهنگي در شهرستان يزد قابليت اجرايي دارند اعتبارات مناسبي را اختصاص دهيم .

سالاري در پايان همچنين با توجه به عدم وجود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان در مركز استان خواستار معرفي يكي از معاونين اداره كل به عنوان نماينده تام الاختيار در جلسات شهرستاني شد .

«مجيد جواديان زاده» مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان نيز با اشاره به سياست‌هاي این اداره كل در دوره جديد در حوزه‌هاي مختلف،‌خاطرنشان‌ کرد: در اين دوره سعي داريم به منظور بهره مندي همه شهروندان از برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري اين برنامه‌ها را در نقاط مختلف به ويژه مناطق حاشيه نشيني برگزار نماييم .

وی همچنين در خصوص اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري در استان گفت: شيوه نامه اجراي برنامه ها تهيه و تنظيم شده است كه به زودي به متقاضيان ابلاغ خواهد شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار