فرماندار بافق گفت: می توان با بهره مندی از انیمیشن و به تصویر کشیدن موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی برای تحقق شعار سال گام های مفید و موثر برداشت.
کد خبر: ۵۹۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 17 April 2018

محمد زاده رحمانی، در حاشیه بازدید از کارگاه ساخت انیمیشن بافق به ایرنا اظهار کرد:در سال 97 بیش از گذشته نیاز به تبلیغ همه جانبه برای تحقق شعار سال داریم و از این رو هنرمندان با ساخت فیلم،اجرای نمایشنامه و خلق آثار تاثیر گذار انیمیشن باید زمینه فرهنگ سازی هر چه بهتر را با شیوه ای نوین فراهم کنند.
وی افزود: ساخت چنین آثاری برای کودکان باعث می‌شود آنها بیشتر تشویق شوند تا از تولیدات ایرانی استفاده کنند بنا براین باید طوری فرهنگ سازی شود که کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان بدانند که استقبال از تولیدات خارجی یعنی از بین رفتن فرصت های شغلی،فقیر شدن خانواده ایرانی و تعطیل شدن واحدهای تولیدی است. 
زاده رحمانی همچنین برای تامین امکانات مورد نیاز و توسعه این رشته هنری در شهر بافق قول مساعدت و پیگیری داد. 
مسئول کارگاه انیمیشن بافق هم گفت: با راه اندازی این کارگاه زمینه اشتغال هشت نفر فراهم شده است و این آمادگی را داریم که در تمامی زمینه ها فعالیت کنیم. 
امیرعباس طباطبایی خاطرنشان کرد: با توجه به نام گذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، تلاش داریم تا یک انیمیشن با این موضوع ساخته و در قالب سی- دی به مردم عرضه شود. 
اولین کارگاه ساخت انیمیشن بافق از نیمه های سال 96 فعالیت های هنری خود را در بافق آغاز کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار