فرمانده پلیس‌راه مازندران وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان را سنگین و نیمه‌سنگین اعلام کرد.
کد خبر: ۵۸۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 27 March 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ ‌علی‌رضا قدمی اظهار داشت: هم‌اکنون در جنوب به شمال محور کندوان از ابتدای محور تا تونل 5 و از پیچ سرهنگ تا تونل کندوان ترافیک سنگین و طول محور پرحجم است. شمال به جنوب محور کندوان از مرزن آباد تا دزبن نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی با اشاره به اینکه در جنوب به شمال محور هراز از لاسم تا گزنک شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم، تصریح کرد: طول محور پرحجم و گاها ترافیک خودروها ادامه دار است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه طول مسیر جنوب به شمال محور سوادکوه دارای ترافیک پرحجمی است، افزود: بهترین مسیر برای رانندگی در ایام عید و طول سال محور سوادکوه به دلیل ایمنی بالاتر نسبت به سایر محورها است.

وی با اشاره به اینکه سایر محورهای مواصلاتی استان از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است، گفت: ورودی شهرهای گردشگری غرب مازندران نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

قدمی از اعمال محدودیت تردد کامیون در محور هراز از صبح امروز خبر داد و گفت: با توجه به ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز، از ساعت 7 و 30 دقیقه هفتم فروردین تا اطلاع ثانوی, محدودیت تردد کامیون در محور ممنوع شد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار