رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی یزد از استقرار چهار ایستگاه سلامت به منظور خدمات رسانی به مسافران در تعطیلات نوروزی در این استان خبر داد و گفت: تمام پایگاه های جاده ای ، شهری و مرکز فوریت های پزشکی آماده باش هستند.
کد خبر: ۵۸۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 21 March 2018

دکتر احمد دهقان روز چهارشنبه در نخستین روز سال 1397  افزود: این ایستگاه ها با حضور کارشناس حوزه سلامت و نیروهای پیش بیمارستانی و با هدف راهنمایی مسافران نوروزی و ارائه خدمات مورد نیاز راه اندازی شدند.
وی ادامه داد: از مجموع 52 پایگاه اورژانس در استان، 32 پایگاه جاده ای، 21 پایگاه شهری با بهره مندی از 85 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد در آماده باش کامل بسر می برند.
دهقان افزود: شهروندان و مسافران نوروزی می توانند هرگونه تخلف و یا شکایت از واحدهای بهداشتی، درمانی، غذا و دارو را با تلفن 190 اطلاع دهند.
وی اضافه کرد: همچنین شماره تلفن 37241333 هم آماده پاسخگویی به شهروندان و خدمات رسانی است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همچنین از راه اندازی اورژانس بانوان با هدف ارائه خدمات به این قشر خبر داد و گفت: این اورژانس به صورت آزمایشی در رزمایش ارائه خدمات سفر نوروزی فعالیت خود را آغاز کرده است .
وی با بیان اینکه 30 درصد ماموریت های اورژانس مربوط به بانوان است، اضافه کرد: اورژانس بانوان در سال آینده با فراهم شدن تمام امکانات و نیروهای متخصص رسما شروع به کار خواهد کرد.
در هر چهار کیلومتر جاده اصلی استان یزد یک پایگاه اورژانس مستقر است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار