فرماندار اردکان با بیان این‌که باید از اعمال سلیقه و توسل به جنجال در اجرای برنامه‌های مختلف جلوگیری شود، گفت: شیوه‌نامه‌ی برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان تدوین شود.
کد خبر: ۵۸۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 17 March 2018

«هادی مقیمی» در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با بیان این‌که باید از اعمال سلیقه و توسل به جنجال در اجرای برنامه‌های مختلف جلوگیری شود، اظهار کرد: همه قوانین مصوب در جمهوری اسلامی ایران توسط نهادهای عالی مرتبط بررسی و مطابقت آن با شرع مقدس مورد تأیید قرار می‌گیرد .

وی افزود: حقوقدانان و فقهای شورای نگهبان به‌صورت پیوسته مصوبات مجلس شورای اسلامی را بررسی می‌کنند و این‌که برخی بخواهند با اعمال سلیقه و تفسیر به رأی، قانونی‌بودن یا شرعی‌بودن این مصوبات را زیر سؤال برده و تصمیمات جزیره‌ای بگیرند؛ قابل پذیرش نیست .

نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردکان تصریح کرد: باید نیازهای روز جامعه را شناخت و راه آن، بازگشت به نظر و آرای مردم است. باید پذیرفت که مردم یکسان فکر نمی‌کنند و باید خواسته‌های همه را به رسمیت شناخت .

وی تغییر نسل و سبک زندگی مردم و عدم نیازسنجی از خواسته‌های نسل جدید را از عوامل بروز نارضایتی و روی‌گردانی جوانان از برخی مسائل دانست و گفت: روش‌های مدیریتی باید براساس نیازهای روز باشد و با سبک‌های قدیمی نمی‌توان نیازهای امروز جامعه به‌ویژه جوانان را پاسخ گفت .

مقیمی با اشاره به نتایج انتخابات ۲۹ اردی‌بهشت سال‌جاری گفت: مردم با صدای بلند به سیاست‌های آقای روحانی در همه مسائل سیاسی، فرهنگی، هنری رأی داده‌اند و کسانی که تا این‌حد به برگزاری برنامه‌های موسیقی واکنش نشان می‌دهند؛ باید در برابر فسادهای رخ‌داده در دوره‌های قبل نیز واکنش درخور و شایسته‌ای نشان می‌دادند

فرماندار اردکان با برشمردن ویژگی‌های فرهنگی و مذهبی مردم اردکان، تدوین شیوه‌نامه‌ی برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی در شهرستان را امری ضروری دانست .

در این جلسه مصوب شد کارگروهی متشکل از نمایندگان ارگان‌های مرتبط کار تدوین شیوه‌نامه برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری منطبق با وضعیت فرهنگی شهرستان را انجام داده و برای بحث، تبادل‌نظر و تصویب، آن‌را به شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارائه نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار