سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه با اشاره به حساسیت بازی فینال لیگ برتر والیبال، گفت: مصممیم که جشن قهرمانی را در اردکان برگزار کنیم.
کد خبر: ۵۷۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 14 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ مصطفی کارخانه با اشاره به بازی برگشت تیم والیبال بانک سرمایه و خاتم اردکان در مرحله فینال مسابقات لیگ برتر والیبال، گفت: بازی روز چهارشنبه برای هر دو تیم سخت خواهد بود؛ اما ما یک‌نیمه جلو هستیم و با برد در بازی دور رفت باروحیه مضاعفی آمده‌ایم.

وی افزود: ما قطعاً با برنامه هستیم و هدفمند آمده‌ایم و شرایط ما به‌گونه‌ای است که می‌خواهیم جشن قهرمانی را اینجا برگزار کنیم؛ اما سختی‌هایی هم در پیش داریم. یک تیم متحد و منسجمی به نام خاتم اردکان را در مقابل خود داریم و بازیکنانی که جسورانه بازی می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه اظهار داشت: ما تیم بزرگی هستیم و می‌خواهیم سه دوره قهرمانی متوالی خود را جشن بگیریم. باید در این فضای سخت از همه توان و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تیمی که داریم برای رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم. ما به نقاط قوت تیم خودمان اتکا می‌کنیم و نقاط ضعف و قوت تیم حریف را شناسایی می‌کنیم و بر این اساس طرح‌هایی را برای پیروزی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: ما به بازیکنان خود توصیه می‌کنیم که شروع مسابقه و ست اول برای ما خیلی مهم است. تیم خاتم اردکان حریف قدرتمندی است و لیاقت و شایستگی‌های زیادی دارد. امسال شرایط به‌گونه‌ای جلو رفته که این تیم به فینال رسیده است. ما احترام خاصی برای این تیم و مردم اردکان قائل هستیم. امیدواریم که حق به‌حق دار برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار